GSV Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Klarte å sette feil oppløsning i HL2 (1600x1200). Det ble mer enn skjermen min kunne tåle, så den går i 'Out of range' modus når HL2 startes opp. Noen tips om hvordan jeg kan resette instillinger? Har letet etter .cfg filer uten å finne den rette. Har reinstallert både Steam og HL, men samme feil skjer. På forhånd hadde jeg slettet alle gamle HL2 og steam kataloger. (Har tatt kopi av mine savegames ) Takker for alle tips !
henrik_s Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) heihei! Surt problem du har der. For å fikse kan du jo prøve å legge til "-width [pixels] -height [pixels]" i snarveien. Håper det hjelper deg for eksempel: D:\Spill\steam\Steam.exe -applaunch 220 -width [1024] -height [768] - console Endret 14. desember 2004 av henrik007
Gregers Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg fikk samme problem i nfsu2, men da ringte jeg en fyr og fikk han til å guide meg gjennom menyen Men det blir vel kanskje litt vanskeligere i hl2, ettersom man ikke bruker piltastene til å navigere i menyen med.
Warlord Nazdreg Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 haha, klarte det i neverwinternights...... fikk løst det fordi du kunne endre setupen før du gikk inn i spillet.. Skal kjøpe hl2 til helga, Ka e den største resolution du kan akrivere?
GSV Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Hei, takker for alle svar.... trodde Henrik007 sitt tips skulle funke. Men neida... Det frister lite med en format. Ingen som vet hva man evnt. kan endre på i registeret? Det må jo ligge noe info der, siden feilen fortsatt er der etter re-installering
TCi Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Har du prøvd å avinstallere skjermen eller skjermdriverene? Det er vel pga. at skjermen bruker en frekvens den ikke støtter...
Sire Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) Hei, takker for alle svar.... trodde Henrik007 sitt tips skulle funke. Men neida... Det frister lite med en format. Ingen som vet hva man evnt. kan endre på i registeret? Det må jo ligge noe info der, siden feilen fortsatt er der etter re-installering Hadde problemet selv. Jeg skrev height osv. i oppstarten og det virket (på halflife source). Du må ikke ta med klammene rundt tallene. Prøv forskjellige oppløsninger. Får du til 640x 480 f.eks. kan du gå inn i options og endre til det du ønsker. Endret 17. desember 2004 av Sire
GSV Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Hei, regner med at det ville ha funket å skrive inn parametre til .exe filen uten klammer. Jeg tok en litt mer tungvint måte (før det siste svaret ble postet ); startet regedit og søkte på "hl2". Slettet alt jeg kom over, reinstallerte spillet, kopierte inn alle savegames og startet opp normalt. jippi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå