Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 14


Anbefalte innlegg

Byttet til dette kabinettet i forrige uke og må si jeg er kjempe fornøyd. Hadde Chieftech Dragon Fulltower fra før og kunne ikke ha på sidedøra på grunn av varme utvikling og det støya som bare f. Nå derimot er det stille og rolig og jeg legger ikke merke til at maskinen står på 24/7.

 

Hadde ingen problemer med å bruke IDE1 og IDE2 slik han andre har men dette var med NF7-Sv2.0. Kun plass til 1stk støydempet HD og 1 vanlig pr default med det vill ikke by på store problemer å få inn et par HD'er til.

 

Kabinettet er trangt å jobbe med, men det går greit med litt tolmodighet.

MRK!!! Det er ikke støvfilter i sokkelen som maskinen skal stå på, er derfor viktig med litt renslighet rundt maskinen så den ikke fungerer som en støvsuger hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Byttet til dette kabinettet i forrige uke og må si jeg er kjempe fornøyd. Hadde Chieftech Dragon Fulltower fra før og kunne ikke ha på sidedøra på grunn av varme utvikling og det støya som bare f. Nå derimot er det stille og rolig og jeg legger ikke merke til at maskinen står på 24/7.

 

Hadde ingen problemer med å bruke IDE1 og IDE2 slik han andre har men dette var med NF7-Sv2.0. Kun plass til 1stk støydempet HD og 1 vanlig pr default med det vill ikke by på store problemer å få inn et par HD'er til.

 

Kabinettet er trangt å jobbe med, men det går greit med litt tolmodighet.

MRK!!! Det er ikke støvfilter i sokkelen som maskinen skal stå på, er derfor viktig med litt renslighet rundt maskinen så den ikke fungerer som en støvsuger hehe.

Hvis du leser innlegget mitt så ser du at jeg mener nf7-s2, ikke nf7-s v2.0

Lenke til kommentar
Byttet til dette kabinettet i forrige uke og må si jeg er kjempe fornøyd. Hadde Chieftech Dragon Fulltower fra før og kunne ikke ha på sidedøra på grunn av varme utvikling og det støya som bare f. Nå derimot er det stille og rolig og jeg legger ikke merke til at maskinen står på 24/7.

 

Hadde ingen problemer med å bruke IDE1 og IDE2 slik han andre har men dette var med NF7-Sv2.0.  Kun plass til 1stk støydempet HD og 1 vanlig pr default med det vill ikke by på store problemer å få inn et par HD'er til.

 

Kabinettet er trangt å jobbe med, men det går greit med litt tolmodighet.

MRK!!! Det er ikke støvfilter i sokkelen som maskinen skal stå på, er derfor viktig med litt renslighet rundt maskinen så den ikke fungerer som en støvsuger hehe.

Hvis du leser innlegget mitt så ser du at jeg mener nf7-s2, ikke nf7-s v2.0

Hvis du leser inlegget mitt så ser du at jeg ikke har sakt noe annet enn å presisere at jeg har NF7-Sv2.0 og da ikke det hovedkortet som du har.

Lenke til kommentar
Ok ser det nu. :blush:

 

Men uansett om noen har et nf7-s2 så vil ikke dette hk'et passe inn om du vil koble ide enheter.

Ikke no problem :)

 

Forøvrig så kan jeg jo også nevne at jeg kunne ikke kjøre SATA på den disken som er i støydempingskassen da SATA adapteret var for stort :(

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk jeg slår til. Pc'n høres jo ut som et jagerfly under take-off. :roll:

Pluss at jeg har maxi-tower. :thumbdown:

 

Bra tilbud, synes jeg :thumbup:

 

EDIT:

Hovedkort kompabilitet

Alle hovedkort som følger ATX standarden passer inn i dette kabinettet, alle hovedkort som da ikke er bredere enn 24,5cm. Det er dog noen Asus hovedkort som plasserer sine floppy-kontrollere horisontalt i stedet for vertikalt noe som fører til at hovedkortet ikke passer inn i ATX-standarden, og ei heller dette kabinettet. Benytter du dog ikke denne floppy-kontrolleren på Asus hovedkortet, så passer det fint i kabinettet.

 

Jeg har Asus A7N8X deluxe, vil mitt kort passe i dette kabinettet?

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk jeg slår til. Pc'n høres jo ut som et jagerfly under take-off. :roll:

Pluss at jeg har maxi-tower. :thumbdown:

 

Bra tilbud, synes jeg :thumbup:

 

EDIT:

Hovedkort kompabilitet

Alle hovedkort som følger ATX standarden passer inn i dette kabinettet, alle hovedkort som da ikke er bredere enn 24,5cm. Det er dog noen Asus hovedkort som plasserer sine floppy-kontrollere horisontalt i stedet for vertikalt noe som fører til at hovedkortet ikke passer inn i ATX-standarden, og ei heller dette kabinettet. Benytter du dog ikke denne floppy-kontrolleren på Asus hovedkortet, så passer det fint i kabinettet.

 

Jeg har Asus A7N8X deluxe, vil mitt kort passe i dette kabinettet?

Står at viss du ikkje benytter deg av flopppy-kontrolleren vil det passe, meir veit ikkje eg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...