Agares Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Du kan finne skuddsikker vest og MAC under broene som ligger bak Ganton (Grove Street); altså under den som fører over til arenaen og East Beach og under den som ligger nord for denne. Disse kan snu oddsen i din favør tidlig i spillet når du ikke har så mye penger til å bruke på våpen og beskyttelse. Nattkikkert kan du finne ved/under trappa inne i Madd Dogg's Crib etter at du har overtatt huset fra Big Poppa og infrarøde briller kan du finne i Zeros RC-butikk i San Fierro etter at du har fullført alle oppdragene der eller under The Big Ear (den store antenna uti ørkenen). Og sist, men ikke minst: Målsøkende rakettkaster i spøkelsesbyen i Aldea Malvada (fjellet som ligger like sør-øst for El Quebrados i Tierra Robada). Bonus: Dersom du fullfører alle oppdragene på flyskolen med et resultat på 100 % vil du få en Hunter (Apache-helikopter) til fri disposisjon. Have fun...
Rookie_NO Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Det ligger en tec-9 på taket til Sweet. Hopp opp på muren rett bak basketkurven slik at han stopper oppe på kanten. Balanser derfra over på taket til Sweet og plukk opp. Gjør dette hver gang du lagrer og du får etterhvert en bra samling tec-9's. For kjappere skyteskill, ta en tom bil og skyt løs på dekkene. Disse teller som treff, men skader ikke bilen. Tar ca 1 minutt og få full skill på denne måten...
Packard Bell Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Bonus: Dersom du fullfører alle oppdragene på flyskolen med et resultat på 100 % vil du få en Hunter (Apache-helikopter) til fri disposisjon. Burde kanskje advart mot "spoiler"? Er ikke alle som veit hva man før ved å fullføre skolen 100%, og som gjerne vil vente spent?
Rookie_NO Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Bonus: Dersom du fullfører alle oppdragene på flyskolen med et resultat på 100 % vil du få en Hunter (Apache-helikopter) til fri disposisjon. Burde kanskje advart mot "spoiler"? Er ikke alle som veit hva man før ved å fullføre skolen 100%, og som gjerne vil vente spent? Herregud! Hvor mye mere spoiler warning vil du ha enn en tråd som inneholder ordene "HINT OG TIPS"??
Packard Bell Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Herregud!Hvor mye mere spoiler warning vil du ha enn en tråd som inneholder ordene "HINT OG TIPS"?? Kunne vært hint og tips til hvordan finne våpen rundt omkring i Los Santos eller hvordan få opp driving skills og lignende... Men hva man får i belønning av å gjøre mission eller annet er spoiler mener jeg...
mr. fotball Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) Hvorfor diskuter du og leser tråder om "tips og hint" hvis du er redd for spoilere? Det er jo ganske åpenlyst at de vil inneholde noen spoilere. Edit: leif Endret 17. desember 2004 av mr. fotball
LiaLoco Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Bonus: Dersom du fullfører alle oppdragene på flyskolen med et resultat på 100 % vil du få en Hunter (Apache-helikopter) til fri disposisjon. Burde kanskje advart mot "spoiler"? Er ikke alle som veit hva man før ved å fullføre skolen 100%, og som gjerne vil vente spent? Jeg er helt enig med Packard Bell Bør kansje advare mot det ja
el moro Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Trenger tips til hvordan man kan øke gamblingskills... Anyone? Er man nødt til å spille masse på slot- og poker machines? Håper på svar :o)
mr. Bjerre Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Trenger tips til hvordan man kan øke gamblingskills... Anyone? Er man nødt til å spille masse på slot- og poker machines? Håper på svar :o) Spill på bordene. Et annet tips: Skal du tjene penger fort, lett og artig som ny, ta pimpingmissions
el moro Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Problemet er bare at jeg ikke har høy nok skill til å gamble på borda... Et annet tips for å tjene penger i starten av spillet - drep narkolangerne i Los Santos. De har alltid 2000 $ på seg. De har gråe bukser, svart trøye, gullkjede og svart doo-rag (?).
jack_ Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 gamblingskillen øker ganske fort...bare spill video poker til du får litt gamblingskills også spiller du blackjack, men man må sats alt man har :!:
royale Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) Nevermind Endret 26. januar 2005 av ewok
Cerb89 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 vil du bli rik spill på hester. der vant jeg $36 000 000 kunne ha vunnet mer men det gandd ejg ikke, da er det ikke noen utfordirng i å kjøpe hus/biler ect.
Glen_ Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 (endret) Når du står utenfor huset ditt i grove street, kan du gå ned i kanalen bak huset og oppover til du kommer til en tunnell på høyre side av kanalen. Følg den helt til du kommer til en bratt gate. På enten venstre eller høyre side (har ikke spillet foran meg) av tunnellåpningen er det et parkeringshus. gå inn porten eller hopp inn vinduet og gå oppover i etasjene til du finner en parkert motorsykkel. Det skal være en NRG 500, den absolutt raskeste og feteste sykkelen på hele spillet! Enjoy Endret 10. mars 2005 av Glen_
DurinVIII Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Spænk you for den. Trodde du bare fant den i Easter Baisn Docks i San Fierro
Glen_ Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) hehe... Tror jeg fant den etter en halvtime første gangen jeg spilte spillet. Hadde ikke ørene mine vært i veien så hadde nok gliset gått helt rundt :!: Endret 11. mars 2005 av Glen_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå