Gå til innhold

Bestille iPod mini fra USA


Anbefalte innlegg

Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika..

Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem :hmm:

nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika..

Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem :hmm:

nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA

Huh? Hva legger du i "forbruker elektronikk" egentlig? Jeg har kjøpt IDE kontroller, vifter og mer fra USA og bla dangerden.com sender jo til hele verden.

Lenke til kommentar

Forbruker elektronikk er forbruker elektronikk...Er slik elektronikk som man forbruker..:p Er alt fra tver,kjøleskap, mp3 spillere, mini anlegg etcetc... Hvis du finner butikker som selger forbruker elektronikk er dette som du nevner små komponenter som ikke er av særlig verdi..

Lenke til kommentar
Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika..

Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem :hmm:

nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA

Huh? Hva legger du i "forbruker elektronikk" egentlig? Jeg har kjøpt IDE kontroller, vifter og mer fra USA og bla dangerden.com sender jo til hele verden.

hvis du vil vite mer finner du produkter under kategorien Consumer Electronics

på ebay... det er disse gjenstandene det nesten ikke finnes internasjonale leverandører til...

Lenke til kommentar
Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika..

Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem :hmm:

nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA

Hvor i all verden har du fått det inntrykket? 6 av 10 av de ti første nettbutikkene på denne amerikanske siden sender iPod Mini til Norge.

Lenke til kommentar
Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika..

Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem :hmm:

nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA

Hvor i all verden har du fått det inntrykket? 6 av 10 av de ti første nettbutikkene på denne amerikanske siden sender iPod Mini til Norge.

sorry det stemmer nok ikke..prøv å bestille derfra..De tar ikke visa eller mastercard som ikke er fra USA..Tror ikke du finner noen av de på den listen der som er villig til å sende til norge. I så fall kommer moms og frakt i tillegg å da er man opp på markedts pris i norge...Så da er det lite vits..

Lenke til kommentar

Siden jeg faktisk har prøvd å bestille ting fra USA vil jeg nevne at Amazon selger all slags forbrukerelektronikk og sender over hele verden. Jeg har aldri opplevd at noen system ikke takler utenlandske visakort som SKRud sier, men det som derimot er en "case" er at de bare sender til addressen som står på kortet ditt. For amerikanere er det sjelden noe problem siden du kan legge inn alternative addresser på kredittkortet ditt. I Norge derimot er dette ikke mulig eller mye mer vrient såvidt jeg vet.

 

Cobos

Lenke til kommentar

Regner med at folk som har bestilt fra e-import siden sier fra når di får noe i posten, og deres erfaringer. ER veldig fristet til å bestille en ipod til den prisen :!: jeg sendte nettopp mail til en av di som jobber der. Han sa at grunnen til at prisen var så lav var fordi di var en ny bedrift, og at di trengte lave priser for å komme i gang...kjøper vi den? :hmm:

Lenke til kommentar
Siden jeg faktisk har prøvd å bestille ting fra USA vil jeg nevne at Amazon selger all slags forbrukerelektronikk og sender over hele verden. Jeg har aldri opplevd at noen system ikke takler utenlandske visakort som SKRud sier, men det som derimot er en "case" er at de bare sender til addressen som står på kortet ditt. For amerikanere er det sjelden noe problem siden du kan legge inn alternative addresser på kredittkortet ditt. I Norge derimot er dette ikke mulig eller mye mer vrient såvidt jeg vet.

 

Cobos

Amazon sender ikke forbruker elektronikk over hele verden. Prøv selv! Den som får sendt en ipod dra amazon skal jeg betale! ;) Dette kan jeg! Å de kommet til å nekte deg å kjøpe den. Fakte fan..:p

 

Du kan forresten forandre adressen din også på amazon...bestilte en del utstyr til en kompis som bor i USA på mitt visa kort via amazon

Endret av sKRud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...