Gå til innhold

Bestille iPod mini fra USA


Anbefalte innlegg

Som de fleste vet er dollar'n veldig lav for tiden.

Jeg sitter og ser på The Apple Store at en iPod mini koster $249,

som blir 1 597,98 NOK. Dette er jo helt overkommelig :)

 

Det jeg lurer på et hvor mye toll det blir på denne luringen. Er denne prisen inkl. MVA? Hva blir den totale prisen hvis jeg bestiller en sånn fra USA?

Endret av basip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oki..den er god..men dette er snakk om 40GB...De koster jo ganske mye mer hos applestore.no da..:p men er fri på lager for 40GB...Får inn flere i løpet av julen... Har bare Ipod mini nå.

ååå

 

beklager så mye!! så ikke det var 40GB`r! det var jo drit billig! hvor fra asia kjøper du disse? ;)

 

mye kan du skaffe 20GB versjonen for?

Lenke til kommentar
det går ikke, sorry...Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika..Det er en grunn til at Apple Store Norge er til...

 

Jo, jeg vet jo om apple store norge.. Men jeg hadde håpet på å kunne spare noen kroner her :roll:

 

Men men... takker for svar uansett :)

Lenke til kommentar
Hay! Takk for tipset 2mass :thumbup:

 

Ser ut som jeg kommer til å bestille en herfra:) Billig var det!

ingen årsak :) ja vet, drit billig der. har ingen erfaringer med sjappa enda men broren min har prata en del med han som driver den butikken på msn og er nok en seriøs fyr. mye annet artig der og, bl.a en mini "goped-snøskuter" :p hehe. irriterende at jeg betalte 2798 på spaceworld for den for ~ 6mnd siden.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Det finnes jo en mulighet da til å handle fra USA. Husker at det var et firma man kunne bruke til å få en adresse i USA som du handlet til, så sendte firmaet pakken fra USA til Norge. Husker ikke hva firmaet heter, men muligheten er der.

Det er mulig igjennom www.magnum.no. Jeg synes de er ganske dyre på frakten, men ipoden er ikke så stor så det blir nok ikke så ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...