Gå til innhold

Bestille iPod mini fra USA


Anbefalte innlegg

[email protected] 

to me

  Show options  12:15pm (48 minutes ago)

Vi har en dårlig melding om at vår leverandør av iPod har gått konkurs. Vi har derfor måttet skiftet leverandør og må desverre sett sette opp prisene. Men vi er fremdeles under markedsprisen i Norge, og jobber med å få prisene lavere.

Alle iPod bestillinger vil bli slettet i løpet av dagen og det kommer også nye priser i dag. I morgen eller senere på dagen er det mulig og bestille på ny.

 

:ohmy::cry:

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har en dårlig melding om at vår leverandør av iPod har gått konkurs. Vi har

derfor måttet skiftet leverandør og må desverre sett sette opp prisene. Men vi

er fremdeles under markedsprisen i Norge, og jobber med å få prisene lavere.

Alle iPod bestillinger vil bli slettet i løpet av dagen og det kommer også nye

priser i dag. I morgen eller senere på dagen er det mulig og bestille på ny.

 

Mvh.

El Import

 

ja den der fikk jeg også idag.. satt jo egentlig bare og ventet på det, det virket

for godt til å være sant :p

Lenke til kommentar

Jeg har flere ganger kjøpt ipod fra asia/usa via Ebay. Det er da butikker som og har ebay shop og det har aldri vært problemer med moms eller toll. sist fikk jeg en 3g ipod levert på døra for 1800,- inkl frakt. Har og bestillt dvd brenner og gitar utstyr fra amerikanske butikker uten at det har vært problemer med at jeg bor utenfor usa...

poenget var vel egentlig at det er fullt mulig å importere ipod under bordet fra asia og sikkert tjene gode penger på det :D

 

God jul!

Lenke til kommentar

For en stund tilbake fikk jeg tilbud om å kjøpe en Mac til innkjøpspris, siden jeg har en kamerat som arbeider i en av de større Appleforhandlerne i Norge. Jeg ble selvsagt overlykkelig, og ba om å få sendt over en prisliste. For å si det sånn: med de marginene de har, så er det nesten overraskende at de gidder å selge maskinene i det hele tatt.

 

En iPod koster fra 2290,- (mini)/2890,- (20GB) og oppover. Jeg ser at www.ipodnorge.tk og www.el-import.com annonserer med lavere priser enn dette. De prisene de har er lavere enn innkjøpsprisene for forhandlerne i Norge. Så da er det i alle fall sikkert at de selger varer som de har importert selv. En 40GB iPod selges av www.ipodnorge.tk for 2900. I USA koster denne $399 (ca. 2500,-). Legg så på 24 mva. og du er oppe i 3100... Ja, denne karen kan selvsagt ha gjort en kjempeavtale, men det lukter litt effent...

 

Jeg vil bare oppfordre dere til å tenke dere om før dere hopper på disse tilbudene som popper opp. Med tanke på at www.apple.no sender portofritt, så er det maks noen hundrelapper å spare. Er det verdt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...