Gå til innhold

1.6 på vei ut.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki, den artikkelen du linket til sier da absolutt ikke noe om at "1.6 er på vei ut", den artikkelen forteller at det i tillegg vil bli arrangert officielle konkurranser i CS : Source, WC3 og DoD

Skrevet
[iC' date=10/12/2004 : 15:46] Endelig er 100 år gammel antikk-skrap på vei ut! :thumbdown:

På høy tid - forhåpentligvis fører CS:Source til en god del nyrekruttering blant yngre gamere idag som synes den opprinnelige CS ser helt håpløst gammeldags ut.

Til og med jeg har begynt å spille CS igjen etter flere års pause :)

Skrevet

Jeg liker nettop den delen av CS som da ikke ser så ny ut. Det som er deilig er at cs er lite ressurskrevende, lett å komme inn i, store valgmuligheter innen våpen, og utrolig simpel gameplay. I source så løper alle folka helt teit, og ting detter i huet på deg og folk detter rart. En av grunnene til at jeg begynte med cs var at spilelt skilte seg ut fra mengden, både grafisk og Aisk.

Skrevet
Jeg liker nettop den delen av CS som da ikke ser så ny ut. Det som er deilig er at cs er lite ressurskrevende, lett å komme inn i, store valgmuligheter innen våpen, og utrolig simpel gameplay. I source så løper alle folka helt teit, og ting detter i huet på deg og folk detter rart. En av grunnene til at jeg begynte med cs var at spilelt skilte seg ut fra mengden, både grafisk og Aisk.

Folk detter ikke rart, men de detter realistisk. Noen burde seriøst komme seg vekk fra dataen. :nei:

Skrevet
Ja til surrete teamplay, elendige baner, ødelagt spray og en måte å skyte på som gjør hvem som helst til verdensmester!!!11

Ja til bedre grafikk, bedre modeller, mer behagelig lyd, mulighet til å skade seg ved å hoppe ned 10m ned i knehøyt vann og en FYSIKKmotor.

Skrevet
Ja til surrete teamplay, elendige baner, ødelagt spray og en måte å skyte på som gjør hvem som helst til verdensmester!!!11

Ja til bedre grafikk, bedre modeller, mer behagelig lyd, mulighet til å skade seg ved å hoppe ned 10m ned i knehøyt vann og en FYSIKKmotor.

Eneste jeg ser der er fysikkmotoren.

CSS har alt for mye detaljer og småting, som bare er i veien og forstyrrer. Bedre modeller, ser ut som om colten har forsynt seg litt kraftig av julebordet. Lyden er forsåvidt lik. Og man kan fortsatt hoppe ned i vannet.

Skrevet

Eneste jeg ser der er fysikkmotoren.

CSS har alt for mye detaljer og småting, som bare er i veien og forstyrrer. Bedre modeller, ser ut som om colten har forsynt seg litt kraftig av julebordet. Lyden er forsåvidt lik. Og man kan fortsatt hoppe ned i vannet.

CS : source kommer nok tilå ta over til slutt.En må huske på at source er i beta stadiet ennå :yes: Man ser jo kor lang tid det tok før det orginale cs er der det er i dag :thumbup: Cs:source inneholder mange feil ja, men disse vil etterhvert blir rettet opp, be patient. Mens de som har spillt cs i år å dag komme nok ikkje til å skifte med det samme, trokke eg ville ha gjort det om det var eg som haddespilt cs i 2-3 år..

Skrevet
Beta meg i stumpen. Dette er jo den endelige versjonen. Beta perioden har vært.

Det er ikkje den endelige versjonen nei! kor er alle maps fra det orginale cs da?? eller for ikkje å snakke om alle skins`ene. Ferdig meg i stumpen :tease:

Skrevet

For mange detaljer liggende omkring? Klarer du ikke få meg deg alt kanskje? CS Source er mye bedre enn CS på nesten alle punkter. CS Source gjør CS til et mer realistisk og underholdende spill. Flere baner vil blir lagt til i desember oppdateringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...