Gå til innhold

80 nye STALKER screenshots

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje derfor de har utsatt spillet frem til Mai også?

den avgjersla vart tatt før den politiske uro braut ut. men grunnen til utsettelsen var kort sagt at dei ville ha litt ekstra tid for å fin pusse på nokre ting, og at det tar veldig lang tid og betateste spelet (sp delen). dette spesielt med tanke på livssystemet i spelet.

enkelte hevder at det kan vere snakk om at spelet kan bli utsatt enda lengre ein til mai og. i hovudsak fordi det er ein del bugs som må fiksast.

personleg så trur eg at dei aldri vil kunne fjerne alle bugs, og at det vil vere ein del bugs i spelet når det kjem ut. ganske enkelt fordi det er eit så omfattande spel, at det vil vere umogleg å få alt perfekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stalker ser latterleg dårleg ut, grafikken er ikkje lenger imponerandes. Skinninga på modellane er latterlig dårlige. Tviler og på deiras design med rpg elementer osv vil funke.

Trur spelet vil floppe bigtime.

Skrevet (endret)
Stalker ser latterleg dårleg ut, grafikken er ikkje lenger imponerandes. Skinninga på modellane er latterlig dårlige.

spelet har da ein del flotte effekter (f.eks lys/skygge, alt vær relatert).

modellane ser da ikkkje så dårlege ut heller. http://gamer.no/bilde.php?produktid=14554&...on_lost/204.jpg

http://gamer.no/bilde.php?produktid=14554&...on_lost/205.jpg

http://gamer.no/bilde.php?produktid=14554&...ion_lost/21.jpg

(tilfeldig valgte bilder med meir eller mindre nærbilder av personer)

edit: det hadde vert kjekt å vite kva du meiner med at grafikker er "latterleg dårleg".

Endret av ttt
Skrevet (endret)

Har sett hva du syntes om HL2 også siDDIs, klarer ikke ta det der seriøst heller..

Grafikken i HL2 var "dårlig" og likedan her :no:

Edit: Btw, grafikken er RÅ :dribble:

Endret av M@R7!N
Skrevet

Jeg synes konseptet høres spennende ut , men det ser dårlig ut. Mistet troen helt då de utsatte spillet i 8 måneder.

Tror ikke det har så mye med ukraina å gjør at spillet er utsatt , det ble bestemt lenge før opprøret og allt dette startet i ukraina.

Uanz , hver sin smak.

Skrevet (endret)
Stalker ser latterleg dårleg ut, grafikken er ikkje lenger imponerandes. Skinninga på modellane er latterlig dårlige. Tviler og på deiras design med rpg elementer osv vil funke.

Trur spelet vil floppe bigtime.

Hehe. Hva er bra grafikk da?

Edit: Noen av bildene var helt like da. Men fortsatt fint med nye bilder.

Endret av ivellios
Skrevet
Jeg synes konseptet høres spennende ut , men det ser dårlig ut. Mistet troen helt då de utsatte spillet i 8 måneder.

Tror ikke det har så mye med ukraina å gjør at spillet er utsatt , det ble bestemt lenge før opprøret og allt dette startet i ukraina.

Uanz , hver sin smak.

Tja.. De prøver nå ikke å gi skylden til stakkars hacker som noen andre utviklere gjorde for å skjule at de lå langt etter skjema......

Skrevet (endret)
Synes ikke grafikken ser noe bedre ut enn det som er ute nå jeg :o

bortsett fra vær og dag\natt cycle ? stalker har dynamisk vær som skifter mens du spiller, regn, mørkt, overskyet, sol, lyn, osv osv.

ooo

Kinda like GTA3?

Okay ttt. Jeg får vente i spenning til de får inn dx9 da.

Modellene er det ikke noe å utsette på. Men det er liksom ikke bedre enn det som finnes allerede.

Endret av Veritas_
Gjest member-60584
Skrevet

god grafikk er grafikk som er behagelig og deilig å se på IMO

realistisk grafikk er nødvendigvis ikke bra grafikk...

men hver sin smak, noen liker det realistisk og andre liker det mindre realistisk.

Skrevet

Endelig bra at de tar seg tid til å gjøre ferdig spillet FØR de gir det ut... Ikke alle som gjør det. Jeg ble skuffa over spillbarheten i D3 og den konstante laginga i HL2.. Håper iallefall at dette blir bra :mrgreen:

Skrevet
Synes ikke grafikken ser noe bedre ut enn det som er ute nå jeg :o

bortsett fra vær og dag\natt cycle ? stalker har dynamisk vær som skifter mens du spiller, regn, mørkt, overskyet, sol, lyn, osv osv.

ooo

Kinda like GTA3?

Modellene er det ikke noe å utsette på. Men det er liksom ikke bedre enn det som finnes allerede.

nei i s.t.a.l.k.e.r. skjer det i realtime. står du stille på et sted å ser på himmelen går døgnet og været sin gang. det er selvfølgelig klokka opp slik at døgnet ikke er 24 timer hehe.

Skrevet

det gjer vi alle ;) personleg så kan eg ikkje forstå at det vil vere så stor forskjell, men dei som har sett dx9 versjonen seier at den ser mykje betre ut ein dx8 versjonen.

ein annan ting som er vert og trekke fram med været, er at det før betydning for spelets gang, folk og dyr flykter innandørs vist det begynner og lyne ol.

ein dag i spelet er forøvrig 3 timar i det virkelge livet.

Skrevet

Bildene har sluttet å imponere meg, men forhåpentligvis er spillet bra. Skal iallefall teste det. Kommer det en demo før spillet lanseres eller prioriterer de fullversjonen?

Skrevet
Kommer det en demo før spillet lanseres eller prioriterer de fullversjonen?

nei, det kjem først ein demo etter at spelet har komt ut. men det skal vere mp betaer (ein lukket, og ein åpen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...