Gå til innhold

Artikkel som må leses


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMEN! :lol:

 

Det er vanskelig å vite om man skal le eller gråte. Jeg er enig med Zyklon, gutten er antagelig så indoktrinert at kristendommen er som dop. Avstanden fra kristendommen ga abstinenser, som selv ikke Metallica kunne døyve skikkelig. Men tilbake i kristendommen, og dopa på Gud igjen, så er alt bra. :wallbash:

 

Edit: Denne historien burde man ha lest på herregud.com og ikke hos Norsk Luthersk Misjonssamband.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Tror han først og fremst er gal... men hva er det som gjør religion så attraktivt for gale mennesker?

Det gir deg svar pa alt som skjer rundt deg... dermed trenger du ikke tenke pa noe som helst! Yippi! Gud har allerede lagd en plan for deg, alt du ser rundt deg er der fordi Gud har skapt det, osv, osv. Er ikke rart at mange mennesker blir dopa av noe sant egentlig. Det ma vaere ganske beroligende. Sa lenge man ikke moter andre mennesker som ikke er kristne. :p

Lenke til kommentar

i mine øyne forpester religioner hodene til unge folk.

Religiøse mennesker har jo lavere IQ enn ateister.

 

etter "test norge" kunngjorde de jo at kristne mennesker har en gjennomsnitts IQ på 94, betyr dette at Gud gjør valgene for dem?

 

Religion lager bare krig og fordervelse. ( eksl. misjons arbeid som ikke går over streken)

 

*Ateist to the bone*

Endret av nord
Lenke til kommentar
i mine øyne forpester religioner hodene til unge folk.

Religiøse mennesker har jo lavere IQ enn ateister.

 

etter "test norge" kunngjorde de jo at kristne mennesker har en gjennomsnitts IQ på 94, betyr dette at Gud gjør valgene for dem?

 

Religion lager bare krig og fordervelse. ( eksl. misjons arbeid som ikke går over streken)

 

*Ateist to the bone*

Du merket deg vel hvor Frp'erne kom? Og SV'erne?

 

Frp (bunn)

SV (topp)

 

Herre. Jeg lo så høyt at jeg holdt på å vekke barnet til naboen. :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Du merket deg vel hvor Frp'erne kom? Og SV'erne?

 

Frp (bunn)

SV (topp)

 

Herre. Jeg lo så høyt at jeg holdt på å vekke barnet til naboen. :D

At du en gang bruker den tvilsomme testen til NRK for noen ting som helst er det som er morsomt. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...