Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

No woman no cry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda mulig jeg fortjente en "straff" men ikke på den måten... Hehehe sykt er det hele. Det som skuffer meg mest er hvordan 19 åringer faktisk oppfører seg, gir seg ut for å være så jævla voksene, men når allt kommer til allt er de fortsatt barn... Det som skremmer meg er påvirkningen det har på meg.. Som dilter etter og naivt lar/lot meg påvirke og utnytte.... Er en forbannelse en må ut av

 

 

Er som heroin Du hater dritten men klarer ikke slutte fordi du samtidig elsker det.

Som en narkoman som skal slutte; I kveld tar jeg siste skuddet :w00t:

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Kan så være det, nekter ikke for det... Blir dratt ned på hennes nivå. hehe neida...

Men når det værste som kan skje mt en skjer, at hun er utro og så kommer for å be om tilgivelse og er så lei seg.. Og 2 dager senere stikker av med en han... Da er det ikke lett å tenke fornuftig... Er en utrolig vanskelig situasjon, og takle det voksent når det blir gjort noe så uvoksent mot en er ikke lett....

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Virker ikke spesielt voksen du heller :ermm:

 

@Bogan, det virker som du fortjente det...

 

Som dilter etter og naivt lar/lot meg påvirke og utnytte...

Eg synes det er skremmende at det finnes jævler som deg som faktisk utnytter jenter på denne måten. Det er det som er skremmende skal eg si deg. Voks opp! Skammer du deg ikke over å utnytte folk på den måten? :hrm:

Lenke til kommentar
Kan så være det, nekter ikke for det... Blir dratt ned på hennes nivå. hehe neida...

Men når det værste som kan skje mt en skjer, at hun er utro og så kommer for å be om tilgivelse og er så lei seg.. Og 2 dager senere stikker av med en  han... Da er det ikke lett å tenke fornuftig... Er en utrolig vanskelig situasjon, og takle det voksent når det blir gjort noe så uvoksent mot en er ikke lett....

Utro mot deg?

 

Hun kan jo knulle gud og hver mann hun nå.. Hun er jo ikke sammen med deg lengre..

 

Virker som om du febrilsk prøver å holde på noe som ikke den andre parten er interessert i å holde på sammen med deg...

 

Legg fra deg det du prøver å holde på og ta deg en tur på byen :thumbup:

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...