Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

No woman no cry


Anbefalte innlegg

HAr et problem her nå og er desperat etter tips..

 

Dama som jeg har vært sammen med 1 år har gjort det slutt for 6 uker siden..

HAr hatt litt kontakt men noen ganger hater hun meg og andreliker hun meg litt...

 

Hun sier hun ikke liker meg men skal til meg i morgen... Noen tips for å få henne tilbake? har prøvd før men ikke noe virker...

 

Kom med bra tips til en desperat stakkar :w00t:

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel vi har vært sammen ca 1 år... Vært en del kranglig, jeg har gjort dumme ting... Så begynnte hun med en annen bak min rygg og før jeg visste ordet av det var de sammen...

 

Hun har vært i tvil, mye frem og tilbake.... Men hun sier hun er ferdig med meg og har det bra i det nye forholdet, selv om hun lå med meg på fredag...

Lenke til kommentar
Jeg er 21 hun 19  har erfart at selv 19 åringer oppfører seg som fjortisser:P

Jess! i den aldern av en eller annen merkelig grunner er damer særldeles ustabile i den alderen, spør du meg. Har vært i lignende situasjon og det hele ente med at vi gikk vær vår vei. Jeg tror du helst bør komme deg over hu og på nye veier. er redd for at hvis du satser på henner mer, kan du risikere å blir mer såret. men det er du som sitter på hele historien...

Edit:

Men uansett Skulle likt å dyppa laksen i morgen
Jammen det vil du også føle dagen etterpå og alle andre dager. get over it og over på nytt! Endret av regga
Lenke til kommentar

hehe... dere tenker ikke på at det hun som lurer deg... og alle andre for den saks skyld. Tenk deg om da, hun får i pose og sekk mens du må krype til korset hver gang.. jeje, det er derfor de kaller det luremus :roll: .

Jada, jeg vet det er vanskelig å si nei til et siste nypp :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...