Gå til innhold

The sims 2 - grønne ansikt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama er helt vill etter The Sims 2.. og nå plager hun meg mens jeg ser på fotball kamp - "Hvordan blir simmene grønn i ansiktet??"

Og hvordan kommer ufo? Det har skjedd en gang (mens simmen så på stjernene og hadde full logikk)

Hjelp!!! :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje de er syke da :p

Men er det ikke noe annet enn fjesene som er grønne? har du lasta ned noen mods til spillet(kanskje de "fikser" litt på ansiktsfargen)

Skrevet
kanskje de er syke da :p

Men er det ikke noe annet enn fjesene som er grønne? har du lasta ned noen mods til spillet(kanskje de "fikser" litt på ansiktsfargen)

Eller at det er noe à-la folka dør, for så å stå opp som zombier! :p

Kan jo hende at det er en mulighet! :)

Skrevet

Hele kroppan e grønn... Dæm e ikkje syk eller nåkka...dæm bare e sånn.. Trudde kanskje det hadde nåkka å gjøre me ufo- bortføringa å gjøre!

åh...vil ha simman grønn! :mad:

Skrevet
Hele kroppan e grønn... Dæm e ikkje syk eller nåkka...dæm bare e sånn.. Trudde kanskje det hadde nåkka å gjøre me ufo- bortføringa å gjøre!

Jeg tror det står i reglementet at man ikke skal skrive dialekt eller sms-språk!

Bare til opplysning. :)

Skrevet

For at menn skal få unge og lignende "insidenter" må du vel spille i det distriktet som heter "Snålby" (eller noe slikt). Er ihvertfall slik jeg har fått det med meg.

Skrevet
[iC,08/12/2004 : 23:23]

Jeg tror det står i reglementet at man ikke skal skrive dialekt eller sms-språk!

Bare til opplysning. :)

Hvor i reglementet står det at man ikke kan "skrive dialekt"?

Skrevet

Det står ihvertfall at SMS-språk skal unngås..

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...