Gå til innhold

Skuffet Halo2( elendig grafik)


Migr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes å si at halo 2 sin grafikk er dårlig er å ta skikkelig hardt i, med tanke på at det er en av de fremste titler mht til grafikk i dag (gameplay også da, men her snakkes grafikk). synes rett og slett begrunnelsene dine er dårlige, fordi grafikken på Halo 2 er ekselent.

 

Vil ikke si at standarden til PC er så mye bedre enn konsoll-standard da, det er bare dumt å si. Pc har mer å gi grafisk, men det vises ikke på mer spill, både xbox/GC/ps2 er flinkere til å bruke visuelle krefter til det ytterste som er mulig i spill. Men nok om det:

 

Synes dere Halo 2 eller metroid prime 2: echoes har best grafikk?

Lenke til kommentar
Halo 2 har Suveren Grafikk, Ingen ting å være skuffa over, Du får litt treg Texture Loading, men det er fordi Halo 2 Ikke har noe Loading mellom brettene.

 

PS: Hold Tåpelig Argument som "halo 2  har dårli grafikk = suger)" for deg selv.

 

 

Irritert Lizzie :mad:

Lær deg grammatikk gutt ;)

Og Halo2 har jo kjempe grafikk for å være på xbox, så den er grei :cool:

Ekke gutt, å jeg digger Halo 2, var bare litt forfjasmet av (Sensurert) :p:blush:

Lenke til kommentar

Det er så tåpelig med slike utsagn som trådstarter har. Ingen begrunnelse, bare et raskt utsagn. Dessuten kan man ikke si at grafikken er dårlig til Halo 2. Det er jo selvfølgelig lov å ytre sine meninger, men det blir som å si at fysikken i Half-Life 2 er dårlig eller at Doom 3 ikke er voldelig. Enkelte ting er åpenbare og udiskutable. Dog kan det være mer interessant å sammenligne Halo 2 med andre konsollspill. Finnes det bedre grafikk? Noen eksempler?

 

Jeg kommer ikke på noe med det første...

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har kjøpt x-box crystal bare får og spille halo2. men grafikken var ikke så mye og skryte av.. jeg syntes spille hadde elendig grafikk !  :thumbdown:

Hvis du vil ha Kjempe rå grafikk på xbox(Ala Doom 3), kjøp Riddick grafikk hore!!

Garfikk hore? Riddick har da jo ikke noe bedre grafikk enn Halo 2. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har kjøpt x-box crystal bare får og spille halo2. men grafikken var ikke så mye og skryte av.. jeg syntes spille hadde elendig grafikk !  :thumbdown:

Hva POKKER var vitsen med å dele dette med oss?

Ok, du syns grafikken sugde, men det syns ikke vi. EOD.

hehe, en ekte fanboy i aksjon :p

 

ytringsfrihet + diskusjonforum kanskje?

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har kjøpt x-box crystal bare får og spille halo2. men grafikken var ikke så mye og skryte av.. jeg syntes spille hadde elendig grafikk !  :thumbdown:

Hva POKKER var vitsen med å dele dette med oss?

Ok, du syns grafikken sugde, men det syns ikke vi. EOD.

hehe, en ekte fanboy i aksjon :p

 

ytringsfrihet + diskusjonforum kanskje?

Hehe, er ikke akkurat en Fanboy da men.

Jeg må bare brøle det ut når noen sier at grafikken på Halo 2 suger. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...