Ghost-master Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) http://sandsofwar.simgames.net/index.php har ikke prøvd den enda servene er fulle. kansje noen andre har prøvd den. virker nå som en morsom mod. noen som vet om andre modder som kommer snart ut eller er ute? tipper teamet har stresset får å hver tiligt ute med modden Endret 8. desember 2004 av Ghost-master
Bruun Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det ser kult ut det (Har ikke spilt med OICW siden Delta Force: Land Warrior ) Det var litt få våpen der da, pluss at det ikke var noen screenshots på siden (det funker ikke å laste ned for øyeblikket så jeg får ikke prøvd det)
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Svært så rask de er til å modde da.... Gode modding tools + gode moddere = Rakse og gode mods!
siDDis Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 half life har langt ifrå gode modde tools, kunne ha skreve ei bok om kor dårligt det er einaste grunnen HL blir modda er fordi det har størst audience
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 half life har langt ifrå gode modde tools, kunne ha skreve ei bok om kor dårligt det er einaste grunnen HL blir modda er fordi det har størst audience Eh, hva mener du med at det er dårlig? Jeg, som ALDRI har vært noe god i å bruke slike duppedingser, klarer da utmerket godt å lage kule maps! Og når veteraner i tillegg har god erfaring, så er jo ikke det akkurat et minus! BTW: Beste mod tool jeg noen gang har vært borti, er WC3's editor! Aj så mye snadder man kan lage seg der, om man bare har tid!
Runebassen Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg så litt på map'ene fra "sands of war", de virket som de var laget for HL1 og sikkert bare konvertert til source....
Bloody Mess Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 half life har langt ifrå gode modde tools, kunne ha skreve ei bok om kor dårligt det er einaste grunnen HL blir modda er fordi det har størst audience Enig, alt for dårlig SDK. Unreal/UT, da snakker vi skikkelig tools!
Gainwardseifer Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Din dust, d e jo for Half life 1 då din tulling :/
dmx Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 half life har langt ifrå gode modde tools, kunne ha skreve ei bok om kor dårligt det er einaste grunnen HL blir modda er fordi det har størst audience Enig, alt for dårlig SDK. Unreal/UT, da snakker vi skikkelig tools! haha ja..
henbruas Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Din dust, d e jo for Half life 1 då din tulling :/ Hl2 mod ute "Sands od war" Det er da emne tittelen...
Ghost-master Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 jeg fant modden her http://www.halflife2.net/index.php?page=mods så jeg gikk ut får at det var en hl2 mod. men jeg innrømmer at jeg har gjort en stor feil siden jeg fant denne modden på en liste over hl2 mods og så at den var kommet ut så ble jeg overivrig til å dele dette med resten av forumet uten at jeg skjekket etter om det var en hl2 mod.
akristina92 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Ehh.. tror nesten dette er en hl1 mod.. Når jeg sku installere fant den automatisk fram mappa: "d:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\xxxxxxx\half-life" EDIT: Dette ER jo for Half-life 1 ffs! Laga server, funket.. Hl1 graffik, "fysikk" osv.. Endret 8. desember 2004 av DiskSpace10GB
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 jeg fant modden her http://www.halflife2.net/index.php?page=mods så jeg gikk ut får at det var en hl2 mod. men jeg innrømmer at jeg har gjort en stor feil siden jeg fant denne modden på en liste over hl2 mods og så at den var kommet ut så ble jeg overivrig til å dele dette med resten av forumet uten at jeg skjekket etter om det var en hl2 mod. Se å fiks topicen da ...
Gainwardseifer Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Din dust, d e jo for Half life 1 då din tulling :/ Hl2 mod ute "Sands od war" Det er da emne tittelen... Si unskyld
.tomf Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Din dust, d e jo for Half life 1 då din tulling :/ Hl2 mod ute "Sands od war" Det er da emne tittelen... Si unskyld du som bør si unnskyld,du som kalte trådstarter dust
akristina92 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Din dust, d e jo for Half life 1 då din tulling :/ Hl2 mod ute "Sands od war" Det er da emne tittelen... Si unskyld du som bør si unnskyld,du som kalte trådstarter dust pwnd!!11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå