asad Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har mistet cd`en og vet ikke helt hvilken driver jeg trenger. Link noen?
Drizt Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Trenger man denne driveren? Har en sata 200gb hd, og har ikke installert denne driveren.
asad Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Søren....jeg har denne driveren, men etter å ha innstallert den ( i begynnelsen av innstallasjonen av win XP) , får jeg opp at dataen ikke finner noen harddisker! Og jeg har to, som jeg har windows innstallert på nå. Hvordor finner den ikke diskene?
Drizt Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) høres rart ut. Har samme hovedkort som deg. Hvilken bios versjon har du? Uansett så har ikke jeg brukt driveren. Ikke installert hos meg. Mener å huske at tidligere bios versjoner hadde problemer med sata kontrolleren. Hvis du ikke har f8, anbeafaler jeg på det sterkeste å oppgradere til denne. Fikset masse problemer hos meg. Deriblant noen lite hyggelige blåskjermer, men det gjenstår å se. (holde pusten) Endret 7. desember 2004 av Drizt
asad Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 (endret) høres rart ut. Har samme hovedkort som deg. Hvilken bios versjon har du? Uansett så har ikke jeg brukt driveren. Ikke installert hos meg. Mener å huske at tidligere bios versjoner hadde problemer med sata kontrolleren. Hvis du ikke har f8, anbeafaler jeg på det sterkeste å oppgradere til denne. Fikset masse problemer hos meg. Deriblant noen lite hyggelige blåskjermer, men det gjenstår å se. (holde pusten) Jeg har versjon 6. Bør jeg oppdatere? kunne du linka til den nyeste versjonen og eller Endret 7. desember 2004 av asad
asad Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 BIOS Properties BIOS Type Award Modular Award BIOS Type Award Modular BIOS v6.00PG Award BIOS Message GA-K8NSP F4 System BIOS Date 08/05/04 Video BIOS Date 06/02/04 BIOS Manufacturer Company Name Phoenix Technologies Ltd. Product Information http://www.phoenix.com/en/products/default.htm Her er infoen. Har jeg bios 4 eller 6? Får det ikke helt med meg.
sveinsel Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Dere finner det Dere har bruk for her. Og ikke surr med noe annet.... Sil. -oppdateringer kommer med Windows uppdate....
Drizt Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Du har f4. Du bør nok oppgrader bios. http://www.giga-byte.com/Motherboard/Suppo...-K8NS%20Pro.htm Kan ikke garantere at det funker men det er vel verdt et forsøk. Nyeste bios er f8. Endret 7. desember 2004 av Drizt
sveinsel Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Du har f4. Du bør nok oppgrader bios. Kan ikke garantere at det funker men det er vel verdt et forsøk. Nyeste bios er f8. Kan du (grunngi hvorfor) utdype dette.... Spesiellt hvorfor det er vel vert et forsøk å ødlegge kortet hvis det ikke virker.
Drizt Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Du har f4. Du bør nok oppgrader bios. Kan ikke garantere at det funker men det er vel verdt et forsøk. Nyeste bios er f8. Kan du (grunngi hvorfor) utdype dette.... Spesiellt hvorfor det er vel vert et forsøk å ødlegge kortet hvis det ikke virker. Okei. Jeg har slete med blåskjermer og hd kræsj i snart en måned. Har fått: delayed write error, som du kan google for å finne ut om. Tro meg det er ikke noe gøy. Har prøvd det meste, alt fra formatering til å oppdatere og forandre på ulike drivere. Siste jeg gjorde var å flashe bios, og vips så funker pcen bra. Bios flashing går som oftest bra, men alle vet jo at det er en viss risiko med dette. Tenkte at siden han hadde problemer som var HD relatert så kunne det hjelpe med en bios oppgradering siden dette hjalp meg. Anbefaler å flashe biosen fra floppy, og ikke den bedritne Qbios i Windows. Alle vet jo hva som skjedde med PCen til Dahle.. Gigabyte har hatt store problemer med sine tidligere bioser har jeg fått inntrykk av. Endret 7. desember 2004 av Drizt
asad Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 (endret) Du har f4. Du bør nok oppgrader bios. Kan ikke garantere at det funker men det er vel verdt et forsøk. Nyeste bios er f8. Kan du (grunngi hvorfor) utdype dette.... Spesiellt hvorfor det er vel vert et forsøk å ødlegge kortet hvis det ikke virker. Okei. Jeg har slete med blåskjermer og hd kræsj i snart en måned. Har fått: delayed write error, som du kan google for å finne ut om. Tro meg det er ikke noe gøy. Har prøvd det meste, alt fra formatering til å oppdatere og forandre på ulike drivere. Siste jeg gjorde var å flashe bios, og vips så funker pcen bra. Bios flashing går som oftest bra, men alle vet jo at det er en viss risiko med dette. Tenkte at siden han hadde problemer som var HD relatert så kunne det hjelpe med en bios oppgradering siden dette hjalp meg. Anbefaler å flashe biosen fra floppy, og ikke den bedritne Qbios i Windows. Alle vet jo hva som skjedde med PCen til Dahle.. Gigabyte har hatt store problemer med sine tidligere bioser har jeg fått inntrykk av. Takk skal du ha. Jeg har faktisk fått noen blåskjermer i det siste! Faktisk, mens jeg ikke gjorde annet enn å surfe på nettet. Skal lese litt om dette her nå Endret 7. desember 2004 av asad
Drizt Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Tror det står på linken du fikk tidligere. http://www.giga-byte.com/Motherboard/Suppo...-K8NS%20Pro.htm Nei, det gjorde det ikke, men søk på hjemmesiden deres så finner du en guide. Uansett så må du huske å flashe med en floppy og ikke inni windows, spesielt ikke hvis maskinen din er ustabil. Endret 7. desember 2004 av Drizt
asad Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Søren heller...jeg oppgraderer via @bios, orker ikke alt dos tullet. Det må jo gå an for svarte. Er det ikke dobbelbios eller noe på kortet mitt?
asad Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 søren....installasjonen finner fortsatt ikke diskene!! Hva er det som foregår her? Please hjelp noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå