Gå til innhold

Syntes du om Joey ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helt på trynet at Friends er ferdig :cry: og etter min menig var ikke Joey noe bra erstatning. Hva syntes dere om den ?

Endret av Zithor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friends er Friends, Joey er et forsøk på å kopiere Friends.

Da mangler du de andre i gjengen, tviler på at det kommer til å bli veldig mye bedre, med mindre det kommer flere hovedroller inn i serien. :shrug:

Skrevet

Har bare sett første episode som gikk på TV forrige uke, men jeg ble veldig skuffet. Noe var veldig morsomt, men noe var også veldig kjedelig. Ingenting kommer noen gang til å kunne hamle opp med Friends uansett, men får håpe Joey tar seg opp etter hvert. :)

Skrevet
Friends er Friends, Joey er et forsøk på å kopiere Friends.

Ehm, nei.

Joey er greit nok det, men de første par episodene er litt kjedelige. Følg med videre så tror jeg mange av dere vil like det ganske godt.

Skrevet (endret)

Syns Joey var kjedelig og repeterende. Friends var gøy, men 10 sesonger er mye, altfor mye. Du vet liksom etterkvart hvilken kommentar de kommer til å komme med. Likeså vet hva Joey kommer til å si i sin neste replikk.

edit: en skrivefeil

Endret av ahdrage
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Har aldri likt Joey (karakteren) spesielt godt. En serie med Chandler derimot...

Skrevet
Har aldri likt Joey (karakteren) spesielt godt. En serie med Chandler derimot...

Den er jeg enig i, og har tenkt "YES" over mange ganger! :yes:

Men jeg slakter ikke "joey" fordet, jeg så på det idag også, og jeg lo høyt et par ganger. Dessuten liker jeg han rocket-scientisten med skulderputer og peiling på astronomi. Så det tar seg sikkert bra opp om noen episoder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...