AMD_Bruker Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Med en normal prosedyre som tilsier at en retursak skal ta ca en måned, er det helt uaktuelt for meg å handle mer/anbefale andre å handle hos Netshop. Fikk en mail i dag som fortalte at dette er 'normal prosedyre'. Begynner å lure på om det er Netshop selv som er inne her på forumet og skryter av service o.l. for å kapre kunder. Jeg har hatt mange returer tidligere hos diverse nettbutikker, men ALDRI opplevd maken til slett kundebehandling -selv ikke i vår når komplett la om datasystemet! Jeg håper for Netshop sin skyld at dette er en engangsforeteelse. Jeg har selvsagt forsøkt å ordne dette med Netshop både på telefon, E-post og PM her på forumet -uten at det hjalp.
FuglFøniks Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Du må ha vært UTROLIG uheldig! Jeg har kjøpt masse av dem og sendt mange mails, får svar med en gang! Alltid hyggelige og får det hele til å virke meget personlig. Gi dem en sjanse til! Fornøyd to the bone, pain.
hylo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 De er alltid hyggelige! Du skulle bare ha vist hvor mye jeg setter pris på den butikken! (Har bestilt for ganske mye derifra)
Svegga Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 E sjøl i retursak med netshop nu, å jeg har bare blitt møtt med vennlighet å velvilje for å få fiksa opp så fort det lar seg gjøre.
Kannath Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Rart at alle sier: Prøv igjen, det er bare uflaks osv. Men hvis det er en annen nettbutikk er det "FY FY" Selv har jeg ikke handlet hos Netshop så jeg vet ikke men bare sånn det ser ut for meg :o
the bønn Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg handler ikke fra noen av disse butikkene jeg!!! Handler hos www.pc1.no den ligger i trondheim og har alt du trenger!
qingan Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Du må ha vært UTROLIG uheldig! Jeg har kjøpt masse av dem og sendt mange mails, får svar med en gang! Alltid hyggelige og får det hele til å virke meget personlig. Gi dem en sjanse til! Fornøyd to the bone, pain. Å svare på mails og å behandle en retursak er jo litt forskjellige ting...
abcosv Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Rart at alle sier: Prøv igjen, det er bare uflaks osv. Men hvis det er en annen nettbutikk er det "FY FY" Selv har jeg ikke handlet hos Netshop så jeg vet ikke men bare sånn det ser ut for meg :o Helt enig. Og hver gang det kommer en saklig klage som den i denne tråden, blir det alltid avfeid som enten uflaks, brukerfeil, frekkhet eller annet. At én webshop har enerett på alt som heter gode kundebehandlere i webshop-norge er ikke logisk, og heller ikke sant.
[Atomic_Bomberman] Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg handler ikke fra noen av disse butikkene jeg!!! Handler hos www.pc1.no den ligger i trondheim og har alt du trenger! SÅ du kjøpte ikke dette da med andre ord? Hallo Jeg skal kjøpe et nytt hovedkort, og jeg tenkte litt på http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301893&cks=PRL dette.. Om dere har noen synspunkter så kom med dem!! eller om dere har noe bedre! Takk for alle svar Mvh Fredrik Berntsen Endret 7. desember 2004 av [Atomic_Bomberman]
Orjanp Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Du må ha vært UTROLIG uheldig! Han er jo ikke uheldig når han får en mail fra netshop som sier at det han nå opplever er normalt.
Culpa Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Med en normal prosedyre som tilsier at en retursak skal ta ca en måned, Du kunne skrevet hva slags produkt du har retursak på. Det er en liten forskjell på produkter som finnes på lager og mangelvare som det er endeløse køer for å få kjøpt. Hvis det siste er tilfelle så hadde det ikke hjulpet om netshop hadde satt himmel og jord i bevegelse.
loveland Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Enig i det med at netshop alltid får og alle andre får , MEN de har en utrolig god service, jeg kjøpte en pc for to måneder siden, er misfornøyd nå pga. av et defekt skjermkort og ville bytte hele pcen i en bærbar istedet for kun nytt skjermkort. Selv om de vil sitte igjen med noen brukte deler, sa de at det var greit og de holder nå på å skaffe meg en bærbar de ikke engang har i sortimentet sitt! det er service..!
Jihadinmymind Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Merkelig hvordan dette forumet er helt fanatisk ovenfor netshop. Selv om de sammarbeider med hw.no er det grenser synes jeg. Hadde komplett gjort dette hadde alle sikkert bare winet med, men når det er netshop så kommer det kun postivt. Er dette pga. netshop er flinke eller pga. fanatisme. Har ingen formening om netshop selv, synes det bare et litt interresant...
Heppe Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det er vel fordi Netshop.no er en heidundranes god nettshop som vet å behandle kundene sine, men ikke alle kan være feilfrie.
Mr. Y Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har fått beskjed om at retursak tar tre måneder (garantisak) hos itbutikken.no (og det tok det også, men det var i sommerferien da). Ville ikke klaget på 1mnd, det er ikke så halvgalt i bunn og grunn.
efikkan Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har i lengre tid lurt på om Netshop er en bra butikk selv, kan noen snart lage en test uten å ta parti?
Ravenlord Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har i lengre tid lurt på om Netshop er en bra butikk selv, kan noen snart lage en test uten å ta parti? Test?
efikkan Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ja for eksempel at HW.no kåret den beste webshopen, ikke på grunnlag av pris, men service
efikkan Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Men er HW.no helt upartiske da? Jeg håper det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå