Gå til innhold

"I, Robot" (har noen sett den?)

Delvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett traileren fra denne på andre filmer tidligere i år og den så interessant ut.

Men filmen har gått meg hus forbi, før jeg så den var på dvd nå.

Er det en bra film?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, grei underholdning. Det eneste virkelig negative er at den har slitsomme Will Smith i hovedrollen, men det trekker ikke voldsomt ned.

Skrevet

Ein heilt grei action/sci-fi film som prøver å seie noke om rasisme og diskriminering ved å la ein svart mann være den rasistiske. Veldig orginalt altså :roll:

Men alt i alt ei temmelig bra film.

Skrevet
Nja, jeg vil ikke akkurat påstå at den er særlig "intelligent", men den er underholdende nok.

Asimov-handlingen tør jeg påstå er noen hakk mer intelligent enn Bad Boys og lignende actionfilmer...

Skrevet (endret)

Hvis du er interessert i teknologi og sånt er dette en kul film. Jeg ville ikke akkurat kalle den så veldig intelligent, da 99% av filmen er totalt uvirkelig :roll:

Endret av Thompzen
Skrevet (endret)

nei du den er det ingen som har sett :p ...(snakk om dårlig emne felt)

Den var forresten overraskende bra..

Hey, bare hundre poster igjen!

Endret av Lord_Linus
Skrevet
Ein heilt grei action/sci-fi film som prøver å seie noke om rasisme og diskriminering ved å la ein svart mann være den rasistiske. Veldig orginalt altså :roll:

Men alt i alt ei temmelig bra film.

Kan man diskriminere en maskin?

Skrevet
Nja, jeg vil ikke akkurat påstå at den er særlig "intelligent", men den er underholdende nok.

Asimov-handlingen tør jeg påstå er noen hakk mer intelligent enn Bad Boys og lignende actionfilmer...

Forsøk på å virke intelligent, når man egentlig ikke er det, kan fort slå ut i feil retning. Og det er etter min mening det som trekker denne ganske bra filmen ned mot slutten.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Så lenge det er Alex Proyas så er den good to go. Nei, den er kul den.

Skrevet
Hvis du er interessert i teknologi og sånt er dette en kul film. Jeg ville ikke akkurat kalle den så veldig intelligent, da 99% av filmen er totalt uvirkelig :roll:

Sci-fi er som oftest uvirkelig og usannsynlig, det har ingenting med intelligens å gjøre.

Skrevet

likte den godt. bland annet fordi de ikke har pøst på med alle slags sifi-gadgets, men laget en verden som kan være tenkelig i fremmtiden. (Men fremtiden er umulig å spå...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...