Gå til innhold

Vil snart se ny Lara?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde hvert kjekt med en ny Lara i huset, men håper det blir noe liknende MetalGear spionering i jungelen eller noe. Trekker fram noen flere gamle trekk som da hun jaktet i skogen på de infødte og så videre. Savner de gamle lange nettene der jeg satt oppe og skjøt på tigre og andre dyr samt mennesker med en dual gunner med evig skudd og lyd effekter på topp 100. Skikkelig kult!!! jeah!! :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har gode minner fra 1'ern og 2'ern. Kjøpte 3'ern, men spilte det ikke noe særlig. Det var jo bare det samme om igjen. Jeg så på de neste spillene, men de så ut til å ha den samme oppskriften. Fikk Angel of Darkness (vet ikke hvilket nummer det er) med det gamle skjermkortet mitt. Installerte og prøvde det, men jeg fant meg fort inne på Add and Remove programs, og fikk det av maskina.

 

Kommer sikkert ikke å kjøpe dette nye, med mindre det viser seg å være verdens beste spill.

Lenke til kommentar

Hmmm Tomb Raider spillene er da ikke så dårlig som alle skal ha det til. :)

Ikke noe mer enn 3-4 av 6 mulige på karakter skalen kanskje, men ikke dårligst heller.

 

TR1 og TR2 var ganske bra, TR3 ikke fullt så bra, TR4 greit nok, TR5 skulle visst være bra. TR6 - Angel Of darkness var faktisk ikke så verst, det var flere fine ting i det spillet som ikke var med i de tidligere spillene.

 

Tror Chrystal Dynamics kan får Tomb Raider serien opp på fote igjen. Spesielt med den originale designeren. Har også vært noe rykter om at Warren Spector, mannen bak System Shock spillene og Deus Ex universet har vært innom spillet som rådgiver.

 

Personlig synes jeg at de burde lage Tomb Raider serien en blanding av gammelt og nytt. Med andre ord; fortsatt ha en del løping i pyramider og slikt, men også mer infiltrering av baser, sniking ala MGS og Splinter Cell serien, kanskje litt mer X-Files med ufoer og slikt. Pluss konspirasjonsterioer og terrorist bekjempning.

 

F. eks så vi i AOD at Lara Croft for første gang brukte kampsport, sniking/stealth og dialog med NPC's. Dette er absolutt noe som med fordel kan videreutvikles i det nye spillet. :yes:

En slags blanding av Half Life 2, MGS/Splinter Cell aspektene og Deus Ex kunne kanskje vært spennende.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...