Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*


sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil tippe at alt over 18cm er ubehagelig..

Kommer ann på jenta det, hvor tøyelig hun er.

 

EskimoBob: skal nok litt mer til for å bli svimmel enn det, bare tenk deg på trening feks, når en får pump i brystet, vil tro det samles mye mer blod der da enn det som skal til for å fylle 20cm lem.

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Vil tippe at alt over 18cm er ubehagelig..

Kommer ann på jenta det, hvor tøyelig hun er.

 

EskimoBob: skal nok litt mer til for å bli svimmel enn det, bare tenk deg på trening feks, når en får pump i brystet, vil tro det samles mye mer blod der da enn det som skal til for å fylle 20cm lem.

Du er vel inne på noe der, men hva vis personen har 9,5 i blodprosent. Ville nok gått i bakken da. Noen som vil teste ut den hypotesen?

Lenke til kommentar
Vil tippe at alt over 18cm er ubehagelig..

Hadde faktisk en gang en dame som syntes det var ubehagelig, men hun var ganske liten. Rundt 160cm mener jeg. Ikke så kult når det faktisk etterhvert ødela sexlivet. Men, men. Var ikke bare derfor det ble slutt... :p

 

Og før noen flamer; nei, det var ikke for å skryte.....

Lenke til kommentar

Tviler på at jenters dybde på vagina har noe med størrelsen på personen å gjøre, akkurat som størrelsen på penis for gutter ikke har noe med størrelse på gutten å gjøre.

 

Etter hva jeg har hørt så er vagina ca 10cm, men veldig elastisk. Kommer sikkert an på hvordan du bruker penis da. Kjører du på som om du prøver å drepe noen med kuken, så klart det kan gjøre vondt.

 

Grønnsaksbod? Hva skal jeg med grønnsaker når jeg har g-ormen?

post-63-1102537600_thumb.jpg

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...