Gå til innhold

Hva er deres beste/verste øyeblikk i HL2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste:

-Fysikken.

-HEV

-*Dog* :)

-Barnie som slipper brekkhjernet

-Når jeg så Combine Citadellet for første gang. Rått.

-Ransaking av husene ved motorveien. Mad Max følelsen :)

-Gerilja krig i City 17.

-Ravenholm, *rått*, var skuffet over doom3, Ravenholm eier Doom3.

-Death Match.

-Nova Prospekt. Totalt uber med ant lions.

 

Dårligste:

-Får bare lyden til å funke bare med to høytalere :( (har SB live med surround 5.1)

 

Half-life2 er uten tvil det beste spillet jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

*spoilers*

 

Det beste var slutten, ay ay ay "In the meantime, this is where I get off" :D

Og når man fikk sånn hyper-gravity gun. Hehe, 4 soldater sprang rett mot meg, og jeg skjønte ikke hva jeg kunne gjøre, plutselig bare "poff" så lå alle dau på bakken :)

Også når man møter Alex for første gang, combine soldater overalt, alt virker håpløst, så plutselig dukker det nydelige ansiktet opp :)

 

Det verste;

Syntes noen sekvenser varte altfor lenge. Bilsekvensen for eksempel, og all tråkkingen på stranden og inne i fengslet.

Lenke til kommentar

Beste:

Da eg endelig ble ferdig med båt-levelen

Då eg blei ferdig med 3 turrents @ hard. Måtte til slutt bure meg inne i eit lite rom, sette turrentene i bakkant, blokkere inngangen med tønner, krysse fingrene og holde hodet nede til Alyx kom.

 

Verste:

Romvesenene er blitt zombier - Neeeeiiiii

Lenke til kommentar

-synet av combine Citadellet for første gang. Fugler som flyr ned fra citadellet, et hellikopter som flyr forbi. Og en utrolig frysning ned etter ryggen.

Vis du mener rett etter du har fått crowbar, så der det ikke fugler, det er scannere sendt ut til å finne deg siden du var på kontoret til dr.breen

Lenke til kommentar

-synet av combine Citadellet for første gang. Fugler som flyr ned fra citadellet, et hellikopter som flyr forbi. Og en utrolig frysning ned etter ryggen.

Vis du mener rett etter du har fått crowbar, så der det ikke fugler, det er scannere sendt ut til å finne deg siden du var på kontoret til dr.breen

stemmer det? Det var ihvertfall et fint syn :yes:

Lenke til kommentar

Ønsker du en liten forklaring på alt, se på denne siden: http://members.shaw.ca/storage_4/hl2story/

 

 

Beste øyeblikk ja, mange av det gitt.....

 

Synes det var veldig spesielt å være med igjennom "Citadel", tenker meg det er noen timer mapping som er lagt i det av VALVe....

Det aller beste var slutten, alt fryser, du ser Alyx har blitt truffet av sjokkbølgen fra eksplosjonen og holder på å falle....

Så hører du G-MAN; ...Time. Doctor Gordon, is it realy time again... It felt as if you only just arrived.

 

Man sitter igjen med en del spørsmål etter dette;

 

Overlever Alyx?

Faller Citadel ned på alle innbyggerne i C17 (som Dr. Breen hinter til)

Overlevde Mossman og Eli?

Og, hvem er egentlig G-Man......

 

Uansett.... det var verdt ventetiden....

Lenke til kommentar
Beste: Fysikken gjennom hele spillet.

Værste: Plassering av 3 Sentry Guns.

Alle sleit litt med plassering av 3 sentry guns i deg fengselet, men er det negativt med litt utfordring? :whistle: Ok, jeg holdte på å bli gal av at jeg ikke klarte det selv, men det er kult i ettertid når du endelig fant ut hvordan du skulle overleve.

 

Problemet var jo at de jævla combine soldatene kaster granater som gjør at sentry gunnerne velter, og at det kommer soldater fra 4 kanter. Ville det ikke være lettere om det kom soldater fra bare 2 kanter? Hva med å blokkere 2 innganger, så de kun kan komme fra 2 kanter :D? Så retter du 2 sentry guns mot der det kommer flest folk og den siste til å dekke den andre siden. Ha anti-grav gunnern klar til å kaste vekk granater og de irriterende flyvende maskinene som prøver å kutte deg i små biter. Resten fikser sentry gunnerne :D !!!!

Lenke til kommentar

Ang. plassering av sentries, hvis du setter deg i den andre "tverrgata" til de to korridorene (ikke den med heal-age og turrets, men den andre), setter opp en svær barrikade med alt av tønner og kasser midt i, setter to turrets på den ene siden, og sitter det selv og den andre på andre siden, så går det ganske glatt (@medium) Må reise opp turrets en gang eller to, samt kanskje snu deg og sette inn et hjelpende hagleskudd nå og da, men det funker.. Ellers er det jo som noen sa mulig å lage seg en trapp opp i "2. etasje" med kasser/tønner.

 

Den verste kuldegysninga kom et sted hvor det var en støttepillar man kunne ta vekk, som stod opp mot en luke i taket. Så i det du tar den vekk dette 5 headhumpers (toxic badass-headcrabs) ned... Good lord, skvatt mer enn jeg noensinne gjorde i doom 3... Fiksa dem med en granat da :) - De headhumperne gir meg noia :/

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...