PcT Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Ja nå er lvl 60 nådd av Xenif en troll rouge.. tok ikke mange dagene: http://tinypic.com/u5tmu
Ongabonga Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Gratulerer Men nå blei jeg litt skuffet. Trodde det tok litt lenger tid, og var litt mere krevende.
YpsiNine Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Gratulerer Men nå blei jeg litt skuffet. Trodde det tok litt lenger tid, og var litt mere krevende. Hvis det er noen trøst, så ligger han 4 levels foran nestemann. Sjekk: http://www.maxmeout.com/
nåvi Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Han har jo spillt minst 14 timer per dag siden spillet kom ut... Tror ikke det er mange som har tid til/orker det. Dessuten har han garrantert vært med i flere betaer så han vet hvordan man levler fort. Synes igrunn ikke det var så ille. De fleste kommer nok til å bruke en god del lenger tid på å nå 60. Edit: Hvis dere ser på total play time this session har han spillt nesten 12 timer i strekk! Vet ihvertfall at jeg hadde aldri orket det. Endret 4. desember 2004 av nåvi
Bulle123 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Gratulerer Men nå blei jeg litt skuffet. Trodde det tok litt lenger tid, og var litt mere krevende. Ingen fare. Dette er nok noen som har spilt betaen leeenge, og vet nøyaktig hva man skal gjøre for optimal progress. Han har tilbakelagt mer enn 7 dager ingame med optimal grinding. For oss litt mer ferske på WoW (folk flest) som evt; ikke finner ting, prøver å finne ut av skills, går oss vill, mangler penger til basics, henger oss opp i tradeskills, ombestemmer oss for character valg, går rundt med equipment som er utdatert for lengst, utforsker og nyter spillet,- vil nok ingame spilletid firedobles. Da står vi igjen med 28 dager ingame,- 670 spilletimer. Spiller du 5 timer om dagen vil det ta deg 134 RL dager på å nå samme level. Jeg kommer garantert til å spille 5 timer om dagen når retail kommer. Sikkert vel så det de par første ukene. Men over lengere tid, neppe... - 5 timer om dagen, hver dag er igrunn ganske mye Selv om det er fett å levle fort, så vil jeg heller ta meg litt bedere tid. Som med de aller fleste mmorpg spill, så er jo newbie-tida den aller beste. Stresser man i starten ødelegger man bare spill-opplevelsen. Blir som å bruke walktrough første gangen du kjører et nytt spill. Men for all del, skal WoW leve i flere år fremover, så må det garantert være mer som skal til for å bli "maxa" ut. Dette er jo selvfølgelig Blizzard klar over, og regner med at nye, spennende ting for high-levels kommer etterhvert.
hennigolsen Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 hørte noe om at når folk blir lvl 60 kan de spesialisere seg innen rasen sin. eg. nightelfes kan bli demon hunter.. noen som vet noe om dette?
Xoduz Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Håper bare at de heller kommer med mere innhold/variert gameplay for "maxed" characters, enn å hele tiden øke max level alá EverQuest...
YpsiNine Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Dessuten har jo han som er level 60 garantert ikke lest noe av historien.
Sigga Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Fritidsproblemer?? Jeg vil heller nyte spillet fullt ut!
Ongabonga Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Puh, det var godt å høre. Edit: leif Endret 4. desember 2004 av Ongabonga
Lch Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Lurer på om Blizzard er overrasket. Jeg hadde iallefall ikke trodd at noen skulle komme seg opp til leveltaket så kjapt.
zero_time Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er jo klart at vi "normale" spillere vil bruke mykje lengre tid på å nå max level enn det der.. Men Blizzard bør nok finne på eit eller anna for å kunne utfordre spillere i så høg level.. (Ikkje det at eg veit så mykje om det er det eller ikkje, men eg antar at det ikkje er det). Slik at det ikkje blir slik at dei som når level 60 slutter å spille..
anon12234 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 trist at det tar så kort til å bli øverste lvl. bli like god som alle andre på 3 uker for vanlige folk.... absolut ingen som er noe spes bedre en deg. det er ikke artig. burde ta 3 mpneder . og lvl 150 max
NoLimit_^ Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Ekke normalt det der. Får håpe han i hvert fall klare å tjene litt peng ved å selge items etc. over ebay
Bytex Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Det er det som er det kjedelige med character development i MMORPG'r. Uansett hva du gjør, og hva slags kul armor du akkurat fikk deg, VET du at det finnes 1000 andre med akkurat samme armor og skills som deg. Det er ofte ganske åpent i starten av en ny RPG, men etterhvert skiller det seg ut helt klare "paths" som er den eneste riktige veien for å skape en god character i sin klasse, og det er bare å følge den path'en så du blir like god som alle de andre. Hvis du går til sida for den stien blir char'en din dårligere enn de andre lvl 60 char'ene (også kjent som "gimp" på MMORPG-språket), og da blir det jo litt bortkasta i PvP når man får juling fordi man valgte en armor og våpen man SELV liker istedet for det som står på "how to make a perfect nightelf" guild-sida. Sånn er det i AO og alle andre MMORPG's jeg har vært innom. Det blir til slutt bare en stor grind der man MÅ gjøre spesifikke ting, campe ved spesifikke bosser for å få de gode item'ene som 10000 andre også har kliss like av. I AO er nummerknusing og kalkulator et must i tillegg, for å regne ut alle slags stats og hvor mye den stat'en øker når man øker points i Intelligence og dill og dall, hvor mange poeng man taper i "ditt" når man tar av seg armor "datt" og slenger på armor "dott" istedet..boring. Endret 4. desember 2004 av Bitex
zero_time Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Du har nok heilt rett Bitex.. Og det er igrunn litt trist at det er slik.. Men det er vell ikkje så mykje å gjøre med det..
Pjakk Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hurra Og ikke kom her og si det er kjedelig og grinde og at du ikke får med deg noe av spillet.. Det er mye mere morro og være høy lvl enn å fly rundt som en eller anen person som lav lvl Sånn er det på alle mmorpg spill, det er ved høy lvl ting begynner å bli morro
Bytex Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jo, JEG syns det er kjedelig og bortkasta tid. Jeg har ikke kommet forbi lvl 30 på NOEN MMORPG'r jeg har spilt, nettopp pga kjedsomhet når jeg innså at grinding og bosscamping er eneste muligheten for å få en bra character som kan hevde seg, istedet for å ha en "gimp" ved lvl 60 som er mye svakere enn andre lvl 60 chars. Så jeg har hoppa fra spill til spill og ikke funnet meg særlig hjemme i noen av dem.
Loeve Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Håper bare at de heller kommer med mere innhold/variert gameplay for "maxed" characters, enn å hele tiden øke max level alá EverQuest... Everquest har da vitterlig et av markedets beste systemer for end-game features og progress. I Everquest "1" har du da f.eks "alternate advancement points", som gjør at du kan bytte inn exp i slike poeng, som f.eks gir deg mer styrke, resist eller bedre tradeskills. Jeg forstår ikke hva det er med Wow-fanboys å hele tiden skulle rakke ned på andre MMORPG-spill. Jeg har spilt både WoW og Everquest 2, og jeg har en aktiv konto med sistnevnte, men jeg rakker da ikke ned på WoW fordi.
anon12234 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 ikke så lett å komme av sporet i wow. er jo disse bonuspoenga du får etter lvl 10 som man må velge riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå