Gå til innhold

Selvmordspakter på internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvmord og depresjon er ikke så langt fra hverandre. Var en perode jeg nesten ble deprimert, men jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle bli det og det virket. Så til de som er deprimerte: bare dra dere selv opp, det er det eneste som funker.

Man er ikke kul om man er deprimert, noe som jeg har intrykk av..

Lenke til kommentar

For et par uker siden skjedde dette i Kongsberg : En 19 åring med kamerater og kjæreste i bilen er ute å kjører. Ved brua stopper han bilen, kysser kjæresten og sier "hade", går ut og hopper i fossen.

 

Det var jo selvfølgelig det store samtale emnet i dagevis, men det er bare så uvirkelig.

 

Når du gjør noe sånt har du virkelig bestemt deg :cry:

Lenke til kommentar
For et par uker siden skjedde dette i Kongsberg : En 19 åring med kamerater og kjæreste i bilen er ute å kjører. Ved brua stopper han bilen, kysser kjæresten og sier "hade", går ut og hopper i fossen.

 

Det var jo selvfølgelig det store samtale emnet i dagevis, men det er bare så uvirkelig.

 

Når du gjør noe sånt har du virkelig bestemt deg :cry:

Virker kanskje ufølsom... Men FOR EN DRITTSEKK!! :realmad::realmad:

Lenke til kommentar
For et par uker siden skjedde dette i Kongsberg : En 19 åring med kamerater og kjæreste i bilen er ute å kjører. Ved brua stopper han bilen, kysser kjæresten og sier "hade", går ut og hopper i fossen.

 

Det var jo selvfølgelig det store samtale emnet i dagevis, men det er bare så uvirkelig.

 

Når du gjør noe sånt har du virkelig bestemt deg :cry:

Virker kanskje ufølsom... Men FOR EN DRITTSEKK!! :realmad::realmad:

Folk som sliter med depresjoner (av den kliniske typen) tenker ikke rasjonelt. Ofte tenker dem på seg selv som en plage og belastning for omverdenen, og på selvmord som en måte å befri sine omgivelser fra denne byrden.

Lenke til kommentar
For et par uker siden skjedde dette i Kongsberg : En 19 åring med kamerater og kjæreste i bilen er ute å kjører. Ved brua stopper han bilen, kysser kjæresten og sier "hade", går ut og hopper i fossen.

 

Det var jo selvfølgelig det store samtale emnet i dagevis, men det er bare så uvirkelig.

 

Når du gjør noe sånt har du virkelig bestemt deg :cry:

Sykt :ohmy: Tenk på de som satt igjen i bilen, stakkars folk :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...