pianoman Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Kjøpte en flunkende,splitterny cd med Half-life2 i butikk idag. Betalte 449,90 og strenet sporenstreks til Datakjeden hvor jeg kjøpte mer RAM og kostet på meg nytt skjermkort og ny PCU vifte. Dette kostet jo flesk,men pytt la gå tenkte jeg for jeg har jo kunnet tenkt meg å spille halflife 2 i laaaaang tid. Dro deretter innom polet og kjøpte meg noen reale juleøl for her skulle det sannelig koses! KOmmer hjem innstallerer nytt skjermkort og RAM og all maskinavare på maskina funker..henter pils og røyk og er klar for installasjon av HALF -LIFE 2 , det stooore spillet! Hva skjer?? jo INGENTING. Maskina klarer ikke å finne en dritt på cd-en. Skuffelsen er omvendt proposjonal med antall filer som fantes på cd-en. Fy fasan at det går an. Har prøvd å åpne cd-en på mange måter i windows men det bare surrer til det helst slutter opp. Setter inn den gamle half -lifen så starter innstalleringen automatisk som den skal gjøre... Jeg skjønner ikke at det går an! Noen her som har mening om hva som kan ha skjedd?? Endret 2. desember 2004 av psilocybe
jevel Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Tror det skal være en DVD, jeg? Sikker på at du har en DVDspiller? -KJ EDIT: Og les retningslinjene så slipper du å få stengt poster på grunn av caps i emnetittel. Endret 2. desember 2004 av jevel
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Utelukkende store bokstaver i emnetittel er som oftest lik en stengt tråd. Skriv dette bak øret til neste gang. Har du bare fått med én plate, har du fått DVD-versjonen. Da må du nesten ha en DVD-spiller/brenner for å installere spillet.
pianoman Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 Belklager for store ord... Men takk takk, nå jeg ser nå at det er DVD men på prislappen står det cd rom. SUKK..da må jeg vel kjøpe en dvd spiller også .. dette ble dyrt.
Wyldelife Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 pianoman, det er verdt det. Synd med DVD spiller problemet ditt da. Koster ikke DVD rom sånn 500?
christt Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Du kan jo få en kompis til å lage et image av DVD'n til deg, som du kopierer over til din maskin via nettverk. Dette kan du mounte i f.eks Deamon-tools. En DVD spiller koster heldigvis ikke skjorta lenger.
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 En 16x DVD-brenner får man for 500kr i dag.
el_cash Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 En 16x DVD-brenner får man for 500kr i dag.
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) En 16x DVD-brenner får man for 500kr i dag. + frakt = 620 (elns) Endret 2. desember 2004 av zeph
Feynman Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Vel nå har jeg opplevd akkurat det samme, og jeg har faktisk en DVD-brenner. Noen som vet hva som foregår. Mener jeg har hørt noe om en kopisperre som fucker opp avlesingen.
Feynman Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hehe, restart hadde vært for enkelt. Her er en liten liste over ting som allerede er prøvd: Oppgraderer firmware til DVD-spilleren Restarte med en liten manip i msconfig (tips fra Sierra) Prøve discen i en annen maskin (funket greit, men det var en laptop og jeg regner med at den ikke er god nok for spillet) Regulere lesehastigheten med Nero Drivespeed Det jeg kan gjøre er selvsagt å dele DVD-spilleren over nett med den stasjonære, og innstallere det derfra. Men hvorfor i helvete skal jeg være nødt til å gjøre det. Jeg betalte for spillet, og forventer jeg at det fungerer på en vanlig PC.
Juleniss1 Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 husk at man kan laste det ned fra steam med cd-keyen din også
henrik_s Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Kan det være du har et program som kommer i veien for SecuROM(kopisperren)?
Lch Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Belklager for store ord...Men takk takk, nå jeg ser nå at det er DVD men på prislappen står det cd rom. SUKK..da må jeg vel kjøpe en dvd spiller også .. dette ble dyrt. Har du ikke en kompis/perifer bekjent du kan bomme en dvdrom av da? Du trenger kun installere det og dunke inn en hijack-sak¹ som får spillmappen til å bli en Steam-installasjon, slik at du slipper å ha dvden i når du vil spille. [¹] NB: Ikke en crack. GPL og åpen kildekode. Ja, jeg vet, det er helt absurd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå