Gå til innhold

Tipp når Open Beta starter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"More Authentication Keys - Ryann, 02/12/2004

Our account creation pages are up again, and the third wave of authentication keys for the European Closed Beta Test has been sent out. The next group of testers should by now have received their notification e-mails containing their Beta keys. After successfully creating an account, players can download the latest World of Warcraft client, log on to the European servers, and start playing.

 

May our paths cross in Azeroth..."

 

Finner dogingen steder å lage en konto.. eller tar jeg nå feil? Info er hentet fra www.wow-europe.com

Lenke til kommentar
"More Authentication Keys - Ryann, 02/12/2004

Our account creation pages are up again, and the third wave of authentication keys for the European Closed Beta Test has been sent out. The next group of testers should by now have received their notification e-mails containing their Beta keys. After successfully creating an account, players can download the latest World of Warcraft client, log on to the European servers, and start playing.

 

May our paths cross in Azeroth..."

 

Finner dogingen steder å lage en konto.. eller tar jeg nå feil? Info er hentet fra www.wow-europe.com

For det er for closed beta .

 

Men tipper det blir imorra, kanskje lørdag.

Lenke til kommentar

Det at Blizzard deler ut nye CB-nøkler kan være en svært dårlig ting for oss som venter på Final beta..

 

Men: Ser på forumene til blizzard at det er stort sett kun folk fra benelux-landene som har fått nøkkel i denne omgang. Der er det ikke mulig å bestille pre-order pakken. Og når man legger til i ligningen at de som er i CB automatisk får være med i FB, kan det virke som om FB ikke er så langt unna likevel. Dette er kun spekulasjoner tho.

 

Håper på FB i desember, jo tidligere jo bedre (naturlig nok). Tipper FB starter i romjula en gang (ettersom en slik beta krever masse fra support som sikkert ikke gidder å være på jobb hele jula).

 

Sier 27.12.2004 jeg ;)

Lenke til kommentar
Closed beta må jo avsluttes før FB kan kjøres i gang :yes:

Hvorfor?

Vet ikke... Har vel noe med alt styret å gjøret.... Hadde blitt litt stresset jeg også hvist jeg skulle ha holdt på med det greiene...... Men som sakt i flere poster så kan jeg være helt på bærtur... :ermm:

Lenke til kommentar
Closed beta må jo avsluttes før FB kan kjøres i gang :yes:

imo, dette er bare vas...

 

Blizzard har jo selv sagt at utsendingene av siste CB koder som ble sendt ut nå var rimelig forsinket, MEN ikke hadde noen som helst forsinkende innvirkning på FB release.

I noen land har det blitt klussa med pre-order shipments som ikke kommer før på nyåret. Den siste bølgen av CB koder består for det meste av testere fra nettopp disse landene. Ergo, en slags trøste-pinne til disse stakkarene.

 

Nok om det.

 

Hadde store forhåpninger om åpning i kveld, men hvem vet. Er da ikke så forbaska mye knot som skal til for å få åpna opp skiten. Er liksom ikke retail heller da,- bare testing av noe som allerede er ferdigtesta og sluppet ut i statene...

 

Tipper hele pre-order/FB skiten bare er en markedsundersøkelse-gimikk for å sjekke ut hvor stort markedet for WoW er i Europa, og dermed finne ut hvor mange europeiske servere som trengs på retail launch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...