Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe må si meg enig der men så lenge spillet er på engelsk er jeg mer en fornøyd, boksen er jo ikke stort mer en oppbevaring av godsakene.

 

og uansett om de hadde prøvd seg på en høyst usannsynelig oversettelse er det jo fortsatt allitid mulighet for å velge språket man vil installere spillet på.

Endret av arlion
Lenke til kommentar
hehe må si meg enig der men så lenge spillet er på engelsk er jeg mer en fornøyd, boksen er jo ikke stort mer en oppbevaring av godsakene.

 

og uansett om de hadde prøvd seg på en høyst usannsynelig oversettelse er det jo fortsatt allitid mulighet for å velge språket man vil installere spillet på.

Ja ikke sant. Men siden EA faktisk har voice-work fra de virkelige skuespillerne, så tror jeg det hadde vært "lurt" og oversatt til norsk med de svette kaffestemmene til noen her til lands... så det blir eventuelt bare tekst. Men velger bort det uansett jeg!

Lenke til kommentar
PÅ web sida viser det kun 2 "raser" Isengard og Rohan. Men som trådstarter sier kan man være 4, nemmelig:

 

- Gondor

- Rohan

- Isengard

- Mordor

 

 

Noen som vet hva som er riktig her!? :)

Ja stemmer det, man får alle fire rasene i multiplayer. Men man får kontrollen over mye mer forskjellig i singleplayer delen. Det deles opp etter historien og spilles ut den veien. Men det er det samma, for det er online gaming som gjelder for den tittelen her.

 

Hvis dere vil ha litt mer detaljert beskrivelse av de enkelte rasenes helter og egenskaper, så laget jeg akkurat en liten story om det på sia mi. Greide og få frem alle spesifikasjonene deres ved litt research ... damnjeg gleder meg....

 

BFME Multiplayer - Rasene, heltene og deres egenskaper!

Lenke til kommentar
Gleder med snart mer til dette spillet enn jul  :roll:

Ja da er vi helt klart 2 :yes:

Gleder meg til jul jeg, da får jeg dette spillet.. (Kjøper det jo til meg selv bare for å være sikker på at jeg virkelig får det :D)

Tror jeg må gardere meg slik jeg og ;)

Grafikken ser sinnsykt lekker ut, og vis gameplayet er i nærheten av grafikken tror jeg dette kan bli veldig interessant.

Blime fra starten av og vettu, kanskje blir det pro gaming for meg en dag å spille dette spillet :D

 

GoGo EA!

Lenke til kommentar

har nesten begynt å telle minuttene til spillet kommer ut på cdon hvor jeg har bestillt det.

 

håper bare ea har klart å gjennskape den underholdnings verdien generals hadde på nettet i dette spillet. kanskje også rang systemet selv om det ikke har så veldig mye å si for selve spillet :)

 

har en følelse av at Rohan og Mordor kommer til å være de jeg spiller med oftest, er glad i drage liknende skapninger og masse mennesker som sloss på heste ryggen :) *mimres scenen hvor rohan angriper på pelenor slettene :dribble: *

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...