Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Ja det er ingen tvil om at det begynner og kreve ressurser når det blir mye units og action på en gang. Merka det i Generals. Men BFME skal ifølge EA ha akkurat de samme spesifikasjonene og krava til system som det Generals hadde ... så greide du å dra det, så skal det vel gå forholdsvis fint med BFME også. Bortsett fra at jeg syntes det høres noe rart ut at det er det samma da men ...

 

Spiller ingen rolle, maskin min kan ikke bli sprekere :tease:

Men grafikken her ser da jaggu meg ganske mange hakk bedre ut enn generals.. eller er det bare meg :dontgetit: ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde jeg var den eneste i norge som gledet seg til dette spillet. Har sett alle filmene på EA siden, er stor fan av Generals Zero Hour ( vel ikke så mye nå lenger pga hackere og scudbug som ødela hele spillet og ea gidder ikke å slippe ut patch)

 

Men denne her tar kaka , har spillt RTS spill siden Warcraft og er stor fan av Ringeness herre. Er også ganske glad for at dem har popcap fordi pcen min er ikke den sterkeste og hvis du spiller rome total war online så kan man få 2500+ units men da er det bare hærene og slagmarken + at det lagger og man ville få vanskeligheter ved å ordne på basen med så store hærer.

 

Dette er et spill jeg gleder meg til, og jeg er ganske sikker på at hvis EA har få units med i spillet så er det sikkert fordi dem vil slippe ut expansionpack senere som dem har gjort med så og si alle RTS spillene sine.

Lenke til kommentar

jeg vil tro du kan kjøre det i 1024 medium \ high.. det er bygd på generals motoren som gikk ganske greit på min amd 1800, 512mb ddr, gf4 ti4200 128mb.

 

men når de står utenfor porten ved mordor og det er MANGE orcer der, da er det ikke noen cap på dem , fordi det er garantert fler enn 400 der eller hva grensa er.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Jeg pleier ikke å spille noe særlig lenger, men syntes fortsatt det er ganske fett å spille spill som Age og Empires 2, Red Alert serien osv på LAN med et par venner.

 

Dette spillet kommer garrantert til å vises på våre skjermer om et par dager:D Tenkte faktisk å ta en studiedag på fredag så vi får herja skikkelig ;) Får heller dra ut på lørdagen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...