Gå til innhold

Hvordan lure kjerringa


Anbefalte innlegg

mye rart eg har klart å lure i hus etterhvert :p

 

ip-telefon: gratis å snakke med hvem som helst hvor lenge hun vil <- beste argument

 

dreambox: "nå kan du ta opp tv-serier og se de når du kommer hjem fra trening" <- hvem vil vel gå glipp av tv? :love:

 

blåtann-hf til bil: "så blir det lettere for meg å ringe deg"

 

ny mobil: ble kjørt forbi på en parkeringsplass slik at eg ble klissvåt <- det regnet, og det har faktisk skjedd... mobil må man ha :innocent:

 

dv-kamera: trenger man å nevne barn så mange ganger?

 

 

for å ikke nevne alle kabel-gatene eg har lurt opp rundt om i huset... litt om gangen, tror ikke hun har merket det enda en gang... og så mye enklere å strekke kabler. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så enkelt det, når det er damene som har medfødt hevd på å definere hva som er stygt eller ikke... Derfor er alt som de tar med inn "pent", uansett om det er snakk om det ene eller det andre. Eneste alternativet jeg ser for meg selv, er å true med å sette inn noe enda styggere, slik at hun går for høyttalerene som en "dårlig nr.to", men vet ikke helt om hun biter på den..

Lenke til kommentar
Er ikke så enkelt det, når det er damene som har medfødt hevd på å definere hva som er stygt eller ikke... Derfor er alt som de tar med inn "pent", uansett om det er snakk om det ene eller det andre. Eneste alternativet jeg ser for meg selv, er å true med å sette inn noe enda styggere, slik at hun går for høyttalerene som en "dårlig nr.to", men vet ikke helt om hun biter på den..

man må være flink med "hestehandel".

man forhandler om det største og styggeste,

og når det ikke går godtar man et dårligere alternativ. :yes:

Lenke til kommentar
Hvis noen nå kan klare å fortelle hvordan man får satt opp høyttalere med lav WAF (Wife Acceptancy Factor) i stua, så er dagen reddet. Skulle gjerne ha plassert et par greie høyttalere der.. en sånn to meter høye..

Sett dem inn når kjærringa er ute. Spill bare musikk som hun liker i starten. Etter ei tid med masse masing om å fjerne dei så gjer du det. Da går det nok ikkje lenge før ho vil ha dei igjen.

 

Men ka gjer eg når kjærringa jobber i posten. Er så masse eg skulle bestilt meg. Vanskelig å lure henne der. Har prøvd meg med at det er til ein kompis, men den holder jo ikkje i lengden.

Lenke til kommentar
Det er ikkje kjærringa som blir slik. Det er vel heller vi menn som ikkje orker å forklare kvifor vi treng meir harddisk plass i maskinen, eller kvifor ein ny dvd spiller er bra å ha. :whistle:

Her er det omvendt. Hun mener jeg bør få mer harddiskplass slik at jeg kan ta vare på alle de jalla tvseriene og spillene hun liker :)

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar

"Kjære- hvor har du gjort av tøflene dine? De fine du fikk til farsdagen din? -Og hva ser jeg, har du tatt på deg umake par i dag igjen? Har du gått på jobben slik? Uff, det er så dårlig lys på badet, ser ikke noe i lysrøret der lenger, jeg, umulig å se forskjell på sorte og mørkeblå sokker.. Tror det er på tide å pusse opp, se, her har jeg en fin brosjyre fra Bademiljø."

 

Tror jeg beholder tøflene på, jeg..

Lenke til kommentar

Melder meg på her, har et Oly-c750 som jeg har hatt i ett år. Har fått så veldig lyst på D70, har også litt følelser for for et Eos300d(vanskelig å bestemme seg), har snakket mye om DSLR i familien og med venner. Har vært git i mange år og det blir bare værrre og værre å lure inn noe nytt uten å bli oppdaga. Løsningen er vel å legge til side litt hver måned og litt overtid som ikke syntes, for så og si det er jobben sitt, byttet med en kamerat (som man allerede har illiert seg med).

Endret av perah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...