Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan også få strekkskader ved å tøye, belaste ledda på uheldige måtar osv. Som regel brukar eg berre å tøye for å oppnå meir fleksibiltet, hvis eg har behov for det. Eksempelvis for å kunne ta frontbøy med åpent grep.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på å skippe trening idag. Er skikkeligs liten og har spist litt dårlig de siste dagene pga. ingen penger. Sukk.

Men vet at jeg ikke får trent igjen før lørdag da, så er litt skeptiiiisk.

Skrevet

Mulig jeg er barnslig, men alltid like morsomt når en dude fyrer av en kanon når han løfter xxxkg i benken, eller knebøy :D

Ikke at det skjer så ofte da

Skrevet

Det var bra uansett Julie :). Jeg vurderte selv å dra på trening. Men siden jeg har vært litt uggen idag (er greit nå etter idoform) så velger jeg heller å gå meg en tur litt rundt om og ta bilder.

Skrevet

Har en mulig knekt lilletå(den har iaf vært veldig vond i en uke) så jeg får ikke trena, litt kjedelig da jeg hadde store planer om å kjøre hardt en periode på et par uker.

Skrevet

Men har hørt det finnes, fiskeprotein, melkeprotein osv og at det er forskjellig kvalitet på dette

Hvis man bare spiser kylling protein vil man vokse fortere enn at man spiser grandis protein, ikke sant?

Skrevet

Hehe ja det stemmer at det er forskjellig type protein. Protein er oppbyggd av aminosyrer, som det totalt finnes 21(eller 20) typer av. Hvor mange aminosyrer du får i det kommer ann på hvilken mat du spiser.

Skrevet

Ligger 6 min unna MINIMUM kravet på joggingen på fallskjermjeger nå og er første gang jeg jogger på over 7-8 månder nå og har ikke tatt noe allergi medisin så merker godt at jeg skulle gjort det.

Skrevet

Jeg klarer 3kilometern på ca 17 minutter om jeg legger til litt gåing. Litt ståpåvilje og pushing så regner jeg med at det går kjappere. Ikke det at jeg trenger det siden hæren ikke vil ha meg :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...