Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste en eller annen gang at det var veldig-kjempe-super-viktig å bare ta så mange reps du klarer perfekt, for hvis du gjør en rep med dårlig teknikk så venner musklene seg til den lettere belastningen, og da er hele settet ødelagt. Stemmer dette? Virker jo litt rart at en ekstra halvdårlig rep skal gjøre deg svakere enn om du ikke hadde begynt på den :huh:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ioAfEK0mTRY

 

Denne forklarer litt hvordan muskler fungerer.

Lenke til kommentar

Hvis han bare vil forbrenne litt trenger han strengt tatt ikke trene. Da er det nok å fikse det han spiser.

Er jo særs lite man får forbrent med kroppsvekttrening.

Ja er dårlig med forbrenning hvis man løper bakkeintervaller og sånt har jeg hørt. Benkpress derimot, kjenner sixpacken gro der jeg ligger på benken.

Lenke til kommentar

Ja er dårlig med forbrenning hvis man løper bakkeintervaller og sånt har jeg hørt. Benkpress derimot, kjenner sixpacken gro der jeg ligger på benken.

Med kroppsvekttrening tenker jeg dips, push-ups, situps, chins og lignende. Løping går jo under kardio eller kondisjonstrening.

Lenke til kommentar

Altså er det her i det hele tatt ett realistisk mål iløpet av 3 år. Fra 16-19, og han startet å trene når han var 16. Hvordan faen greier man og lære seg alt iløpet av 1 måned og fikse 100% diett. Jeg må nesten le, for det virker så sykt latterlig at han claimer "natty" f335a33c3d2511e3baba22000ae90d6f_8.jpg

Quoten fra bildet hans "I'm going to use this photo for my #throwbackthursday #tbt . First off Id like to say that everybody starts somewhere. The picture on the left was from my sophomore year of high school. I was 16 years old and I am now 19 years old. A little bit of hard work and dedication never killed anyone. I weighed 130 lbs and now I'm 180+ lbs standing at 5'8. My life has changed and I would like to thank the people who have stood by me through all my hard work. I can't thank you guys enough. And to my loyal followers who have followed my fitness journey."

 

Og for ikke å nevne at han er 5'8, 172cm. Når du tar AAS før du er fullt utvokst så lukker "growth plates" (veit ikke hva det er på norsk) seg mye raskere. Såklart kan ligge i familien og være lav men syns det virker litt suspekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...