Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, hadde ikke hatt noen problemer med å tro på det hvis noen sa de bildene var tatt på samme tur til stranda med 5 minutters mellomrom. "skuldrene tilbake, se slank ut nå!"

• Liker 2
Skrevet

"Supertipsene" er enten helt innlysende (ikke spis dritt) eller 10 år gammel broscience som har blitt forkastet for lenge siden.. (spis hver 3. time)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det står også; kutt ned på kjøtt. For noe tull. Man trenger da de proteinene man kan få når man skal redusere fettprosent.

Endret av Akse
Skrevet

Hvor mye ødelegger alkohol av trening og kosthold? Sitter her å drikker pils, gi meg litt dårlig samvittighet folkens :)

Alkohol og fettforbrenning

Den handler ikke bare om fettforbrenning. Det kommer fram noen punkter om styrketrening i tillegg.

Skrevet

Hvilken ryggøvelser anbefaler dere mest?

Skal trene rygg i morgen og lurer derfor på noen øvelser som gir bra resuøtater.

Den ene jeg liker mest er markløft, andre?

Skrevet

Vel, jeg vil generelt anbefale å lese seg opp mer enn å spørre om "hva er best". Trening er individuelt, forskjellige program til forskjellige mål :)

Skrevet

Det var i hvert fall ikke gjort på 3 uker, som enkelte liker å tro.

For å klare å bli som han må du først ha kostholdet på plass. Synes du egentlig kan starte med det, for da er du på god vei allerede.

Skrevet

Development-of-Muscles-a.jpg

Hvordan skal man klare å bli som han her? Hvor lenge må man trene?

Fint om noen kan gi meg et program å følge for å bli slik :)

Programmet heter, Mye protein, mye cardio og lite helgekos.

Gammel er du egentlig? Makan til skrivefeil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...