Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Tror du det går greit å bytte ut skråbenk med vanlig benk? Hvilket program skal jeg evt. kjøre da? Kan jeg skrive inn min 10RM i benkpress istedenfor skråbenk, og kjøre det? Eller skal jeg fikse eget program til benkpress?

 

Og jeg kommer ikke til å spise så jeg får særlig overskudd av kab og prot, redd for å gå opp enda mer i fett%, har litt mage fra før så..

Ja, og du kan bruke samme plassen som for manualer i kalkulatoren.

Om du ikke vil spise på et stort overskudd så iallefall sørg for at du ligger over 33, kcal pr kg for under det vil du gå ned i vekt.

kanskje du bør ligge på ca 38.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som du har kraftige lår og biceps, å du har jo helt klart økt mye masse jevnt over. Ryggen skulle jeg likt å se, siden ryggen er den plassen jeg mener fremgangen ses lettest.

 

Men skuldrene så ikke så bra ut i forhold til armene, kommer kanskje av at du trener ryp. Vet ikke om det er noen isjolasjonøvelser på skuldre der.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
arnoldpress, jeg sliter med skuldrene og har lakt på en ekstra øvelse på dette prog. ,jepp, økt gjevnt over ,utrolig mye tyngre men ingen spesielt uthevende muskler. Det kommer vel dette året nå som jeg har bedre grunnlag.

Hvis du fortsetter sånn du gjør nå, War, og bare deffer litt før sommeren, får du THE body on the beach! Way to go!

 

Personlig sliter jeg veldig med å få i meg nok mat, jeg skal starte å ta noen skjeer med olje til måltidene, og kommer sannsynligvis til å starte med proteinshakes i løpet av neste uke. Målet mitt er dog ikke mer enn å gå opp rundt 7 kg i ren muskelmasse, og etter ca. en måned har jeg gått opp over 1 kg, og jeg har ikke startet å trene ben ordentlig ennå...

Lenke til kommentar

var å trente i dag. Dette var andre trening etter så godt som ikke noe trening gjennom hele sommeren. Første økt (onsdag) var ganske tung, etter 3*8 med 60kg i benk skalv jeg nesten. I dag løftet jeg 4*8 60kg + 2*6 65kg og var igrunnen ikke sliten etterpå. Tror jeg må øke på med tyngre vekter ja :D. Hadde riktignok noen minutters pause mellom settene.

Lenke til kommentar
var å trente i dag. Dette var andre trening etter så godt som ikke noe trening gjennom hele sommeren. Første økt (onsdag) var ganske tung, etter 3*8 med 60kg i benk skalv jeg nesten. I dag løftet jeg 4*8 60kg + 2*6 65kg og var igrunnen ikke sliten etterpå. Tror jeg må øke på med tyngre vekter ja :D. Hadde riktignok noen minutters pause mellom settene.

Skal vel ikke ha mer enn MAX 3 min pause imellom hvert set..

Lenke til kommentar

Husk at de nyeste bildene i mnd 8 er nesten 1 år gamle.

og nakke osv ikke flexes .

 

En annen ting jeg vil legge inn er at dere med 180høyde og 60kg som trener magemuslker , dere begynner og trene magemusklene og deretter lker kcalforbrenningen , mindre fett% og synligere muskler, og ikke at dere trener magemusklene og at de vokser ser mye større .

Alle har magemuskler om fett% er lav nok .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...