Bloody Mess Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 http://www.avalon.no/shop.cfm?path=2,364,629
Bytex Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jeg posta en link med alle 4 samlebøkene lengre opp i tråden også. Du trenger ikke bestile 13 småbøker når du kan få alle samlet i 4 store bøker istedetfor. Endret 13. desember 2004 av Bitex
proxymus safiron Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har lyst å spille Lasombra! Tenke seg å få full kontroll over skyggene overalt. Kan ta skyggen fra en lyktestolpe og kvele noen med f.eks. Men det hadde kanskje vært en smule vanskelig å implementere en klan med så mange muligheter. Sabbat måtte isåfall være en addon ellerno med annen historie. De slåss jo ikke bare mot Sabbat i Bloodlines, de er bare liksom der de også. (vel, nå er jeg bare i downtown men men). Sabbat-klanene er minst like interessante som Cammyene i bøkene. Eller Tszimicze som elsker å lage rare skulpturer og kunstverk av seg selv eller slavene deres. Forme bein og hud til syke ting. Litt rart at man bare får lære tre disiplinkategorier ja...celerity, fortitude, potence tror jeg er standard for alle klanene i Pen&Paper-spillet. Var hvertfall det i det forrige Vampire: Redemption spillet. Mange flere spells å velge fra. Har lest nesten alle klanbøkene selv gjennom noen år så det er såklart ting man savner..mere politisk spill bak kulissene f.eks. ikke bare slakting. Spøkelseshus-oppdraget tidlig i spillet er jo fantastisk laget, snakk om å sitte med hjertet i halsen i 1 time! Skumle lyder, dritskummel musikk og de syke tingene som når det ene rommet mister lyset, alt blir svart, lyset kommer på igjen så hører man en stemme viske "He's coming!!", og så står det GET OUT! risset inn i veggen over senga. Og man dreper ikke EN eneste ting..bare utforsker. Sånt liker jeg. det er da ikke SÅ skummelt egentlig da du MÅ likspom ikke ha på lyd jeg ville i så fall vært assamite det er noen skikkelig killer frilansere eller cappadoian (i middel alderen) ja huff det er en skuffelse att man bare får 3 disipliner for jeg kunnetenke meg den ekstreme magien blood magic DEN er bøs den samt alle di andre mulighetene i spille hvar veldig råe og bruke
proxymus safiron Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) http://www.avalon.no/shop.cfm?path=2,364,629 takk for linken men mesteparten er utsolg går det ann og få det da? (faen jeg ville ha alle sammen) Endret 22. desember 2004 av proxymus safiron
Bytex Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Prøvd www.outland.no? Ligger på oslo s, de har alle bøkene i hylla i butikken hvertfall. Kan sikkert bestille flere hvis du sender en mail. Og jeg presiserer igjen: Det er mye lettere å jakte på de 4 store samlebøkene (er bare 3 og 3 bøker slått sammen under 2 permer), istedet for å finne 13 pocketbøker. Og jo, selvsagt MÅ man ha på all lyd i spøkelseshuset Endret 14. desember 2004 av Bitex
Meistari Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Neida, greier du å kjøre HL2 bra klarer du Vampire bra også. HL2 sleit med akkurat samme hakkinga inntil det kom et par patcher som fixa på det via Steam.Det er noe med optimalisering av grafikkortet når nye lyder kommer fram..husker ikke helt. Troika er visst litt treigere, men har lagt ut en FAQ med de vanligste feilene og løsningene. Bl.a. måtte jeg flytte all .dll filene i /data ut i rot-foldern for å i det hele tatt kunne starte spillet. Fikk bare vampire-splashlogoen så quitte det igjen. Merkelig. Men det virka når det var gjort Ikke helt fakta. Jeg kjører HL2 rimelig glatt på selv 1024x768 med alle effekter på, men Vampire sliter mere. Får kjørt det NESTEN glatt i 1024x768, men høyere enn det begynner det å slite godt. Hehe... Har en del problemer med grafikkbugs, men opplever ikke noe lag i hverken lyden eller grafikken annet enn et par-tre sekunder etter en load. Med grafikkbugs mener jeg ting som f.eks. at det er neonrosa inni munnen på de fleste når man snakker med dem osv. Ser ikke bra ut! Og her snakker vi om et Creative Geforce MX440 kort! Herre!
bOMS Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Ikke helt fakta. Jeg kjører HL2 rimelig glatt på selv 1024x768 med alle effekter på, men Vampire sliter mere. Får kjørt det NESTEN glatt i 1024x768, men høyere enn det begynner det å slite godt. Hehe... Har en del problemer med grafikkbugs, men opplever ikke noe lag i hverken lyden eller grafikken annet enn et par-tre sekunder etter en load. Med grafikkbugs mener jeg ting som f.eks. at det er neonrosa inni munnen på de fleste når man snakker med dem osv. Ser ikke bra ut! Og her snakker vi om et Creative Geforce MX440 kort! Herre! Her må dere huske på at selv om den bruker source engine som grafikk motor, så betyr ikke det at alle spill som er basert på source kommer til å flyte likt som HL2. Vampire gjør f.eks skygger på en annen måte, baserer seg på andre textures osv. Om de har brukt source bra eller dårlig vet jeg ingenting om, men poenget mitt var at det ikke nødvendigvis oppfører seg som HL2 selv om det er basert på source begge to.
vaskiZ Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Bloodlines kjører da også på en ganske modifisert versjon av Source-motoren.
bOMS Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Bloodlines kjører da også på en ganske modifisert versjon av Source-motoren. Når jeg skrev Vampire, så mente jeg Vampire the Masquerade : Bloodlines.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå