Gå til innhold

Hva skal dama di ha/ikke ha?


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sier ikke at kinesiske jenter generelt er stygge, men når du først ser noen fine kinesere, så er de JÆVLI fine!!

Er det vietnamesere det er snakk om eller? inntrykk av at de aller fleste asiatere rundt oss er av annen opprinnelse enn kinesisk. Dessuten hører du sjelden kinesisk på gata, blir for det meste vietnamsk.

Ellers er jeg meget enig i det du utdyper(bortsett fra det med generelt stygge), så enig at jeg mest sannsynlig aldri kommer til ende opp sammen med ei hvit dame.

Lenke til kommentar
Må ikke være fjortiss som er ute etter fjortissforhold på ungdomsskolenivå (ja man treffer faktisk på dem selv i en alder av 21 år). Må selvfølgelig like meg for meg og ikke av andre årsaker.

Legger meg bak dette utsagnet jeg. Kort oppsummert; hun må ha noe i hue.

 

Utover det er jeg svak for jenter som bruker briller og/eller snakker en mindre kjent dialekt. F.eks sognemål. :)

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at kinesiske jenter generelt er stygge, men når du først ser noen fine kinesere, så er de JÆVLI fine!!

Er det vietnamesere det er snakk om eller? inntrykk av at de aller fleste asiatere rundt oss er av annen opprinnelse enn kinesisk. Dessuten hører du sjelden kinesisk på gata, blir for det meste vietnamsk.

Ellers er jeg meget enig i det du utdyper(bortsett fra det med generelt stygge), så enig at jeg mest sannsynlig aldri kommer til ende opp sammen med ei hvit dame.

Han sa at de generelt IKKE er stygge. Er veldig mange hvite som ikke er no pene også... men innimellom så treffer du på en drit fin en :) Samme med kinesere/vietnamesere :)

Lenke til kommentar

Drømmedama?

 

Vel... Hun må i hvert fall like METTALL!!!

Dessuten må hun ha god humor, være sånn ca. pen (eller penere enn det), ikke være sterkt religiøs (med mindre METTALL kan tolkes som en religion), stå for hva hun er og mener, ha en viss IQ (oida, da kan hun ikke være blond), i hvert fall over 100 (oops, ikke brunette heller), ikke snakke tilgjort (Hvor meget viser uret?... o.l.), for all del ikke røyke, etc..

Lenke til kommentar
Han sa at de generelt IKKE er stygge. Er veldig mange hvite som ikke er no pene også... men innimellom så treffer du på en drit fin en :) Samme med kinesere/vietnamesere :)

oops, leste litt fort, men uansett er jeg enig med deg og i dine synspunkter. Var i Kina sist sommer, og der var det flott både her og der :!:

Lenke til kommentar
-ha lyse grønne øyner det skinner av.

-langt glatt hår med en slags mellomting av blønd og brunette.

-gyldenbrun, ren hud.

-sprettrompe.

-like data (helst anime også)

-faste c-cup pupper.

-pen ben.

-må være våt og villig.

 

Jeg tror jeg møter mannen med ljåen (elns) før jeg møter ei sånn jente.

ha ha lykke til :)

Lenke til kommentar

- Fysisik tiltrekkende, men heller søt enn Pamela-greier.

- Ha humor, og tåle en spøk. Samt være i stand til å spøke tilbake.

- Ha litt omløp i hjernen. Trenger ikke å kunne allverdens, men bør være i stand til å tenke selv.

- Aller helst vite hvordan hun tar vare på seg selv, dvs. gjerne liker å trene osv. Og derfor aller helst har en fast og fin kropp.

- Ikke syte og klage over alt mulig, men heller være fornød med det som er verdt å være fornøyd med.

- Ha en del av de interessene jeg har.

- Være snill og omtenksom

- Like meg like masse som jeg liker henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...