flodhest Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Har sett meg litt lei på musikk fra nåtiden, så jeg tenkte folket kanskje hadde noen klassikere fra 60/70/80 tallet? Musikk som fenga hardt fra den tiden liksom. Fyr løs!
OlaTK Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 har i det siste hørt en del på Men at work da serlig med down under Ellers så har vi jo Boney M. Mange slagere å finne der (daddy cool, brown girl, funky town mm) Jeg regner med du mener låter som har et særpreg av disse peridene? Så da kan man vell ikke nevne Metallica, Maiden osv. Kan jo også nevne samantha fox, hun hadde jo noen store.
flodhest Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 (endret) Zephyros: Sanger med særpreg ja. edit: Nina Simone - feeling good. Tihi. Endret 23. november 2004 av flodhest
stian-hg Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 CD-samlinger som "Simply the best of 60's" etc. er stappfulle av godbiter fra alle tiår fra 50 til og med 90-tallet. Litt for "topp-20" til tider vil mange si, men fremdeles meget bra synes jeg. Søk og du skal finne...
TLZ Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) Alt av Pink Floyd Men for å være litt mer spesifikk: Pink Floyd - Money Pink Floyd - Time Deep Purple - Smoke on the Water KISS - I was made for loving you Eagles - Hotel California Toto - Hold The Line Endret 24. november 2004 av TLZ
kvikks Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Beste som er laget; In Held 'Twas In I av Procol Harum, Shine on Brightly albumet In the darkness of the night, only occasionally relieved by glimpses of Nirvana as seen through other people's windows, wallowing in a morass of self- despair made only more painful by the knowledge that all I am is of my own making ...
Vice Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Bobby Darin - Beyond The Sea, krembra klassiker!
Whiteshit Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 The monkeys - believer (?) er det de som har den? California dreamin' (husker ikke hvem som har den dog) Beach boys - Surfin' USA Black Sabbath - Ironman Jethro Tull - My god (dog her fins det mange go'sanger ) Animals - House of the rising sun er jo noken iallefall..
flodhest Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Hehey! Mye bra her jo. Kjenner det svinger i dansefoten nå ja.
ZprMario Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Uriah Heep - July Morning (veit jeg har nevnt den i utallige tråder fra før, men det er en av de beste klassikerne etter min mening...)
Vooon Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Skott McKenzie - San Fransisco Velvet Underground - Who loves the sun
Suppelars2k Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Skott McKenzie - San Fransisco Oh oh oh. Den er fantastisk når Led Zeppelin spiller den live.
Vooon Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Skott McKenzie - San Fransisco Oh oh oh. Den er fantastisk når Led Zeppelin spiller den live. Oioi! Det har jeg faktisk ikke hørt...
Arsenal_RULES Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Har sett meg litt lei på musikk fra nåtiden! Vel bare si det som det er, dagens musikk, suger så KRAFTIG! Tror seriøst jeg kommer til og drepe de folke som styrer musikken på radioen! Blir seriøst forbanna, når jeg hører den dritt musikken! (OM OG OM OG OM OG OM IGJENN)
Vooon Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Har sett meg litt lei på musikk fra nåtiden! Vel bare si det som det er, dagens musikk, suger så KRAFTIG! Tror seriøst jeg kommer til og drepe de folke som styrer musikken på radioen! Blir seriøst forbanna, når jeg hører den dritt musikken! (OM OG OM OG OM OG OM IGJENN) Det finnes mye bra musikk hvis du leter litt, og styrer unna all mainstream søpla som spys ut. Nytter ikke å irritere seg over det, bare å ignorere. Mye bra indie der ute som venter på å bli oppdaget.
Petrvs Romanvs Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 King Crimson "Red" fra 1974, OMFG!
Jan Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 (endret) Har sett meg litt lei på musikk fra nåtiden! Vel bare si det som det er, dagens musikk, suger så KRAFTIG! Tror seriøst jeg kommer til og drepe de folke som styrer musikken på radioen! Blir seriøst forbanna, når jeg hører den dritt musikken! (OM OG OM OG OM OG OM IGJENN) Bærtur. OT: Beatles - Come Together. Endret 25. november 2004 av Jan-Erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå