Ol'H Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Håper ikke det å drive å trykke på vegger "Wolfenstein style" blir aktuelt! Det er mangel på hakekors i hl2. Men ser jeg et skal jeg springe bort og trykke på det fortere enn svint! Tenkte nøyaktig det samme...
R-apiD Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Nei nei nei... Jeg forstår meg ikke på dere, det er ikke så vanskelig å finne Ruby! Jeg har allerede funnet henne og sent inn screenshot! Den eneste måten å finne henne på er å skrive : "Cl_enable_ruby 1" i console, det var jo lett da! Siden jeg allerede venter på hardware, så kan dere jo få se screenshot da!
henbruas Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hadde regnet med litt bedre grafikk på hu ( )
keungz Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Ohno. Kanskje Ruby var i Ravenholm? :| De fleste av oss vet vel hva som har skjedd der..
Sjefern Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jaja... da sier de nå på førstesiden at det aldri har vært noen Ruby i spillet. Vi har blivid lurad...... Nå blei jeg rett og slett sur.
Uberbox Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hahaha ... tenker at det er noen som blir sinte nå! http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12355
Aggex Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 haha, bra eg ikkje brukte tid på å finne ho da.
cheeplix Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Så stygt! Kanskje sjekke etter om konkurransens "mål" faktisk finnes, før man annonserer selve konkurransen?
Glen_ Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 det her er jo vanvittig lite proft gjort av både valve, ATI og MSI... Man skulle jo tro at så store selskaper skulle kunne unngå å gjøre en sånn blunder?!
henbruas Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 De burde kanskje ha sjekket om Ruby virkelig fantes i spillet før de lagde en slik konkuranse. Kanskje sjekket det med Valve
Prebo Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) *slettet* Endret 15. desember 2004 av Prebo
TCi Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Endelig er det oppklart, synd for de som brukte mange timer på det
genesis Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Selv trodde jeg det lå en morsekode i spillet. Når man går ganske nærme de stående turretene, og skyter (eks. med en PIL i det røde området, slik som jeg gjorde) på dem, og blir stående. Da vil de ikke lenger skyte konstant, men i en ujevn takt. Dette tenkte jeg kunne være morse besjeder..... jeg fant også en side for morse tolkning, men jeg gadd ikke å bruke noe tid på det og det var jo liksågreit edit_ en morsekode med eks.vis innhold_ - instrukser - www.youarethewinneroftherubycontest.com/ + en kode? Endret 15. desember 2004 av genesis
Bear^ Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 HAHA, gud de føles godt å ha rett i blant, for sa jeg ikke (blant mange andre) at Ruby ikke var til å finne i spillet? Hvordan jeg kunne si det så tidlig? Vel, ved bruk av GCFscape åpnet jeg HL2 materials fila og sjekka alle texturene der ute å finne henne. Jeg er glad jeg bare brukte 30 min ved GCFscape og ikke flere dager i HL2 for å finne henne
Tobe__ Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Haha, er det dette som heter å drite på draget?
genesis Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Bear^_ Min teori kunne forsatt ha vært tilfellet Det er vel mulig å lage en trigger, som selv kan lage ruby texturene når den blir aktivert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå