kdog Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Rare greier, må teste 90 fov.Hva står FOV for? Skjønte poenget med det. Litt teit at de skulle gå bort fra 90 FOV hvis mange får problemer med 75. Gjelder dette for CS source og? les tråden så finner du svar på alt.. Field of view = synsfelt nei, det gjelder ikke CS Source, for der er FOV 90
Thombr86 Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 En tanke, hva om man setter FOV på 360, vil du da se de bak deg? Må være en enorm fordel om du venner deg på det
slez Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hvordan i hælvette går det bli kvalm av et spill :!: Har spilt hl2 4timer i strekk merka ikke en shit.
asad Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 En tanke, hva om man setter FOV på 360, vil du da se de bak deg? Må være en enorm fordel om du venner deg på det :!: ja, si det. Lurer på hvordan dèt hadde sett ut! Se bak deg samtidig som du ser alt annet på skjermen i et fps spill :!:
slez Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Sikkert noen som blir båt og bilsyke :!: bruker bli bil syk jeg da.
asad Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Sikkert noen som blir båt og bilsyke :!: bruker bli bil syk jeg da. Samme her.
Azper Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Jeg har spilt et stykke med standard FOV. Har ikke merket noe, men så har jeg ikke vært klar over dette heller... Burde jeg sette den til 90 som forebyggende?
angry_norwegian Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 OT: hehe, fet avatar, azper. Nå tror jeg at jeg kommer til å bli kvalm, jeg og. Omvendt placeboeffekt...
henbruas Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 En tanke, hva om man setter FOV på 360, vil du da se de bak deg? Må være en enorm fordel om du venner deg på det Kanskje det... Du kan jo prøve
zero_time Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Siden folk blir så kvalme av å spille HL2, så kanskje det burde ha kommt i bundle med reisesjuke-tabletter.. :!:
henbruas Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Siden folk blir så kvalme av å spille HL2, så kanskje det burde ha kommt i bundle med reisesjuke-tabletter.. :!: Tror du det hjelper?
zero_time Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Siden folk blir så kvalme av å spille HL2, så kanskje det burde ha kommt i bundle med reisesjuke-tabletter.. :!: Tror du det hjelper? Veit ikkje.. Det var i utgangspunktet en spøk..
Thombr86 Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 (endret) En tanke, hva om man setter FOV på 360, vil du da se de bak deg? Må være en enorm fordel om du venner deg på det Kanskje det... Du kan jo prøve Har ikke HL2, men jeg kan jo prøve det i Q3 Endret 27. november 2004 av BrAtTeRn
Kultom Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 En tanke, hva om man setter FOV på 360, vil du da se de bak deg? Må være en enorm fordel om du venner deg på det Kanskje det... Du kan jo prøve Har ikke HL2, men jeg kan jo prøve det i Q3 Funker ikke, trur max er 120, noe som er sånn max for menneseket og elns... Men det er ikke første spillet jeg har blitt kvalm av å spille, jeg blir liksom aldri spysyk, men blir så uggen og får sånn skikkelig rarr smak i munnen, som når jeg akkurat våkner opp om morran uten å ha pussa tenna dagen før. Det er utrolig kjedelig for det blir liksom aldri mer en 1 time spilling om gangen da, første gangen jeg kjente det sånn var på duke nukem 3d.
kdog Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 En tanke, hva om man setter FOV på 360, vil du da se de bak deg? Må være en enorm fordel om du venner deg på det Kanskje det... Du kan jo prøve Har ikke HL2, men jeg kan jo prøve det i Q3 Funker ikke, trur max er 120, noe som er sånn max for menneseket og elns... Men det er ikke første spillet jeg har blitt kvalm av å spille, jeg blir liksom aldri spysyk, men blir så uggen og får sånn skikkelig rarr smak i munnen, som når jeg akkurat våkner opp om morran uten å ha pussa tenna dagen før. Det er utrolig kjedelig for det blir liksom aldri mer en 1 time spilling om gangen da, første gangen jeg kjente det sånn var på duke nukem 3d. mennesket ser vel ca 180 grader, selv om vi ikke klarer å dra øyeballene helt 90 grader til siden, ser vi ting på siden. å sette fov til 360 ville ikke blitt bra. Da ville det som er rett frem bli så lite at man ikke så mer enn et par meter fremover.
rvenes Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Mange som sliter med det på akkurat HL2. FOV = Field of View Jo høyere jo mer ser du på skjermen, 90 har alltid vært standard, av en eller annen grunn har Valve valgt 75, som blir som å zoome inn. Noen som sier det kan komme av at HL2 er locked til 60 Hz også, men det har ikke jeg lagt merke til, står på 75 i 1600x1200. Men det er verdt å sjekke ut. HL2 er da ikkje låst til 60hz. har hl2, Hercules Radeon 9800pro og ein sony 19" crt trinitron skjerm og har 120hz i hl2. Går fint det.
BzzArt Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Sikkert noen som blir båt og bilsyke :!: bruker bli bil syk jeg da. Tenkte nå på i spillet jeg nå dahhh.... Både båt og bil da vei du!
Nauz Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 (endret) ble ikke kvalm av å spille half-life 2 men blir lit kvalm av doom(1) wolfenstein 3d osv... wolfenstein 3d Endret 29. november 2004 av mr.nauz
Liestöl Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Pøh , dykk blir ikke sjuk av å se på grafikken. Det er bare fordi dykk ikke tåler å se zombiane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå