Arne_F Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hei! Jeg har et problem med å åpne console i CS:S... Jeh har prøvd å gå inn på options, keyboard, advanced, enable developer console (~) og så trykket jeg på ~ knappen men ingenting skjedde... Har også gått inn på play games (steam menyen), høyreklikket på CS:S, properties, launch options og skrevet console men ingenting skjer Har dere noen tips?
re0gr Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) som du sikkert har gjort så har du får en snarvei på skrivebordet da går du på snarveien på cs:s å skriver på "mål" eller "target" skriver du bakerst der etter .exe" -console da får du consolen din på menyen nårr du starter opp css med dn snarveien edit: consolen finner du da på ecs knappen på menyen.. å ikke inne på spillet =\ du gjør dm samme instillingene som på cs1.5 Endret 20. november 2004 av ^iCe
re0gr Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 V[]bster' date='20/11/2004 : 01:24'] F10 lol :!:
Mala Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) hva gjør f10? Ikkjw bare får du opp console, men du får også en heftig fps økning dersom de assosierte source filene greier fremdrift via gfx streaminga frem til HK/CPU. Anbefales EDIT: Goebbels var en slem mann Endret 20. november 2004 av Mala
Arne_F Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 som du sikkert har gjort så har du får en snarvei på skrivebordetda går du på snarveien på cs:s å skriver på "mål" eller "target" skriver du bakerst der etter .exe" -console da får du consolen din på menyen nårr du starter opp css med dn snarveien edit: consolen finner du da på ecs knappen på menyen.. å ikke inne på spillet =\ du gjør dm samme instillingene som på cs1.5 Skriv inn console (med og uten bindestrek:P) så står det target is not valid...
hansol123 Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 jeg gikk bare inn i cs: s config fila og ordnet det der
Newt32 Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) *OMG... Im so stupid...* Endret 20. november 2004 av Newt32
Der Kommissar Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) Det er jo utallige poster og topic's om dette da Men, uansett: Jeg gjorde som noen sa, og gjorde følgende: - Skreiv: -console i launch options - Gikk i configfila og skreiv: bind "\" "toggleconsole" eller noe sånt Btw: Jeg gikk på f10 spøken én gang... Edit: Yay, 200 posts Endret 20. november 2004 av Mr. Jenssen
Arne_F Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 (endret) Fikk det til etter jeg leste mr.lee sin post Endret 12. desember 2004 av Rune_F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå