Gå til innhold

Hva er ditt syn på kul klesstil?

allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er dine kuleste plagg på (eller meninger om):

Gutter:

Fritid - Jeans og tskjorte, eller jeans og hettegenser

Jobb - Enten samme som fritid, eller sort dress med blå litt åpen skjorte med litt "kul" krage. (Gjelder ikke hvis det stikker hår opp fra skjorteåpningen) :p

Fest/Party - Jeans og en slick svart skjorte (jeg liker ikke striper eller sånn "krøllestoff")

Jenter:

Her kan det kjøres flere stiler..

Fritid: Trange jeans (ikke smale nede) og en morsom tskjorte (slim fit)

Fritid2: Sort dressbukse som sitter bra over rumpen, skjorte og formsydd dressjakke

Jobb: Samme som fritid

Fest: Langt eller kort skjørt med avslørende splitt. Korsett-topp.

Endret av darkness|
Skrevet

jeg liker godt svarte klær....hehe.... :p men det er omtrent det eneste jeg går i... men jeg vil ha på meg noen klær som INGEN andre har....(hjemmlagd feks.) Det er det som er kule klær for meg...noe unikt...

Skrevet
Jenter:

Her kan det kjøres flere stiler..

Fritid: Trange jeans (ikke smale nede) og en morsom tskjorte (slim fit)

Fritid2: Sort dressbukse som sitter bra over rumpen, skjorte og formsydd dressjakke

Jobb: Samme som fritid

YEAH! :D:love:

Skrevet

jeg liker mørke klær, og så liker jeg ikke store logoer eller skrift eller noe..

og så liker jeg helelr ikke å kjøpe klær, penga kan brukes på andre og bedre ting...

Skrevet

Vel, det viktigste vil jeg si er at klærne sitter godt. Er lite kult med f.eks. altfor store t-skjorter. Dette gjelder også for jenter. Har sett altfor mange tynne jenter med svære gensere, eller tykke med ekstremt små t-skjorter.

Selv sverger jeg til diverse jeans (fra lyse til mer mørke, men ikke svarte) samt drøssevis av t-skjorter. Viktig å variere. OG være klar over at ikke alt passer alle.

Til fest har jeg selv noen skreddersydde dressjakker og noen nyinnkjøpte blazere. Bra t-skjorte og dressjakke / blazer er f.eks. godt tips til bra festantrekk.

Jobbantrekk varierer jo selvfølgelig med plassen du jobber på. Går ikke i t-skjorte på f.eks. McKinsey.

Til damer, vel, sitter det bra, funker det for meg ;)

Skrevet (endret)

ahh, korsett r sexy!

me:

fritid/skole: jeans og tskjorte/genser

hjem: samma faen

fest: jeans og en kul tskjorte/genser/jakke/zip-hood

vinter uteklær: stoooor parkas :love:

Endret av Henrik2k
Skrevet

Jeans og svart eller hvit t-skjorte. Hvit uten trykk, svart med trykk. Personlig mener jeg at jeg har verdens kuleste stil som funker like bra til hverdags som til fest :D

Skrevet

Jeans og t-skjorte svart som Fanden selv, med et eller annet absurd trykk på. Personlig favoritt for tiden er: "Abortions tickle"

Hettegenser er også flotters. Jeg kjører det comfy.

Skrevet

Noe ikke alle andre har. Pene klær med et klassisk snitt. Ikke masse farger, men de som er passer hverandre.

Enten jeans som sitter godt (hate saggeklær) eller en ålreit dressbukse.

En genser med en dus farge - enten med hals eller hette.

Skikkelige sko, ikke noe slitt dritt. Skoene er en viktig del av helheten!

Skrevet
jeg liker mørke klær, og så liker jeg ikke store logoer eller skrift eller noe..

og så liker jeg helelr ikke å kjøpe klær, penga kan brukes på andre og bedre ting...

Samme her ;)

Skrevet

Pc-stuff f.eks? ;):p

Fine klær er en bra ting. Får en til å føle seg mer vel. :cool:

Skrevet

Pc-stuff f.eks? ;):p

Fine klær er en bra ting. Får en til å føle seg mer vel. :cool:

Jeg syntes det bare er ekkelt å gå i fine klær jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...