Gå til innhold

Beste Musen (fant ikke et bedre sted å poste)


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt mx1000 for jeg troddet at det var den beste gamer musen, men så var det stand på oslo city av logitech så jeg måtte bort å høre, det stod ei dame der som sa at mx 500 var den beste gamer musen pga ledning gir raskere og mer stabil reaksjon.

 

Hva sier dere som spiller mye (derfor postet jeg dette her), hva er den beste gamer musen?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller en del, spilte bl.a. veldig mye q3 før sommerferien (mindre etter pga en internettlinje lite beregnet for spilling), og jeg kan personlig anbefale MX510 og fUnc1030-kombinasjonen på det sterkeste. Det var som en helt ny verden når jeg kombinerte de to i forhold til det jeg hadde fra før av. Videre må det nevnes at MX1000 vel er trådløs, som fører til en viss delay pga overføringsraten mellom mus og pc.

 

MX510 har så vidt jeg vet den beste motoren for optiske mus noensinne laget av Logitech, og er beregnet for spilling. MX1000 har vel noe helt nytt om jeg ikke husker feil, laser eller lignende, og er vel strengt tatt mer beregnet for bruk "i stua", siden lasersystemet gjør det mulig å bruke musa på strengt tatt alle overflater, alt fra vegger, til kokeplater, sofaputer, speiloverflater, glassbord og så videre..

 

Vet ikke om dette delay-poenget er spesielt gjeldende i CS:S da dette ikke er et like raskt spill som q3, samtidig som man gjerne har en heller lav sensitivitet, men MX510 er iallefall spesiallaget for spill, og det med god grunn.

Lenke til kommentar

Prøvd mx1000 når jeg var på besøk hos en kompis, min personlige mening er at trådløs mus ikke duger til cs:source, jeg føler en liten lagg(delay).

 

Spiller aldri med noe trådløst selv, og tviler på at jeg kommer til å eie noe trådløst med det første. Etter min mening trenger dem å komme litt lengre med utviklingen på den trådløse fronten først.

 

Gå for mx510 du =)

Lenke til kommentar

OM dere er mer intresert i det så hvorfor ikke flytte posten?, tanken var at de som kjøper heftige sjermkort har, jepp heftig mus, tror jeg traff ganske bra, håper vi er ferdige med det nå?

 

Virker som det er delt mening om dette, problemet er at jeg har bestilt mx1000, men det skulle være greit å få byttet den på datakjeden feks. Litt kjipt, jeg var sikker på at mx1000 var overlegen. Klarer ikke bestemme meg. Cs:source er som skrevet spillet som gjelder.

Lenke til kommentar

Razor Diamondback sammen med Steelpad S&S

 

Netshop:link

 

dette er desidert den beste gamer musen på markedet! pga dobbel så rask sensor 800dpi på mx510 mot 1600dpi på Diamondback! PS:Den ble valgt til offisiell CPL mus (cs-verdens mesterskap)

 

hvis du ikke har tålmodighet for at musen skal komme inn på lager, kjøp den innpå www.razorzone.com!

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt mx1000 for jeg troddet at det var den beste gamer musen, men så var det stand på oslo city av logitech så jeg måtte bort å høre, det stod ei dame der som sa  at mx 500 var den beste gamer musen pga ledning gir raskere og mer stabil reaksjon.

 

Hva sier dere som spiller mye (derfor postet jeg dette her), hva er den beste gamer musen?

Jeg har Razer diamonback og Razer eXactMat , og vil anbefalen disse for deg. Det er noe av det beste jeg har spillt med! :thumbup:

Endret av kenois
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...