Gå til innhold

Film: "Dagen Derpå" Teaser


Anbefalte innlegg

Sorry Kyrre, den teaseren funka ikke for meg. Fint at en teaser-trailer ikke gir bort for mye av plottet men den bør gi meg noe

 

Neida, i teasere skal det absolutt ikke være nødvendig. Men i trailere derimot. Men først og fremst var teaseren (som tidligere nevnt) til filmens skuespillere, som kjenner plottet som sin egen bukselomme. Og dessuten har vi ikke kommet langt nok i innspillingen til å gi deg mer :)

 

Min beste gjetning utfra den teaseren (etter tre gjennomtitninger) er at det dreier seg om et realt fyllekalas og en fyr som får grisebank?

 

Neida, en så uorginal film lages ikke av GHL. Det er en god del mer komplisert handling enn som så, men som sagt, footage mangel. Filmens sjanger er vel svart komedie, sant og si.

 

...som vi kan bruke til å lage latterlig forførende bruckheimersvulstige trailere

 

Jeg HATER Jerry Bruckheimer, bare så det er sagt. :)

 

Men for all del, dette er bare én filmidiots beskjedne og rent personlige oppfatning så du får bry deg eller la være ut fra dine egne filmestetiske kriterier...

 

Det er uansett bra du skriver din mening. Det er mulig jeg klipper sammen en trailer også, selv om jeg synes det blir dumt å lage trailere til kortfilmer :D . Uansett legges filmen ut her i begynnelsen av desember. :thumbup:

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry Kyrre, den teaseren funka ikke for meg. Fint at en teaser-trailer ikke gir bort for mye av plottet men den bør gi meg noe

 

Neida, i teasere skal det absolutt ikke være nødvendig. Men i trailere derimot. Men først og fremst var teaseren (som tidligere nevnt) til filmens skuespillere, som kjenner plottet som sin egen bukselomme. Og dessuten har vi ikke kommet langt nok i innspillingen til å gi deg mer :)

Hei igjen Kyrre. Bare for å klargjøre et par ting:

Jeg skriver at traileren må gi meg noe altså ikke nødvendigvis noe glimt av plottet men et "noe" som gir meg lyst til å se filmen. Noe den dessverre ikke gjør i nåværende form...

 

Er ikke akkurat forelska i Bruckheimer jeg heller, noe jeg trodde burde være mulig å lese fra mitt forrige innlegg. Derimot har de fleste Bruckheimerproduksjoner svært strømlinjeformede trailere og halvparten av bildene i filmene virker jo neste som om de er designet utelukkende med tanke på markedspotensialet...

Lenke til kommentar

...og sent i går fikk jeg jaggu lasta den ned. :dontgetit:

Du kjenner ikke til noen problemer med serveren på visse tidspunkt?

 

Vel, vel, nok en gang til saken:

Teaser2

Uendelig mye bedre i mine øyne. Klipperytmen i den nye teaseren gir litt mer tid til å fordøye synsinntrykkene. Mer fokus på hovedpersonen (går jeg ut i fra) og ikke så mange "intetsigende" bildeutsnitt. Blir ikke så mye klokere - noe som jo er helt greit, men fikk en mye mer "hva-i-all-verden-er-detta-for-noe"-følelse. Bra. Finfin stemningsfull musikk i begynnelsen også. (Hva var det?)

 

Ellers så er det jo ambisiøst å forsøke seg på en mørk komedie - men ambisjoner er jo en bra ting. Vanskelig å få til, men samtidig mulig å gjøre uten tilgang til all verdens pyroteknikere og lommeboka til George Lucas.

 

Det skal vel nevnes at det etter min mening er en svært vanskelig sjanger å lage en trailer til, for ikkeå nevne en teaser-trailer.

 

Venter, i motsetning til tidligere, spent på å se det ferdige produktet. :thumbup:

Endret av NickFalk
Lenke til kommentar

Takk! :)

 

Vi er egentlig litt usikre på sjangeren, men svart komedie var det nærmeste vi kom. Den endelige lengden blir omtrent 10 minutter.

 

Takk for tilbakemeldingen folkens :thumbup:

 

EDIT:

 

Finfin stemningsfull musikk i begynnelsen også. (Hva var det?)

 

Den stemningsrike musikken er "Muse - New Born" . All musikk i den endelige filmen vil forøvrig være lovlig.

 

Forresten så er filmen kraftig fargegradert Velmont... noe som burde være ganske tydelig i teaseren? :whistle:

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Eg er sjuk og skriv berre tull. Eg holder kjeft desse dagane.

 

Imorgon har eg eksamen i sidemål (bokmål for meg).... Forresten var det eg

skreiv meir beregna på POJP, av ein eller anna grunn trudde eg det var deira

produksjon, når det no er GHL så måtte eg kanskje sett den på ny. Men så sjuk

som eg er så gidd eg ikkje.

 

Same kva, eg skriv kva eg synast om den når de har fått lagt den ut ferdig. Eg

vil vere meir kvass i kritikken sidan de er GHL, - ein må kritisere etter kor

flinke folk er, og med produksjonane deira må ein ofte finne fram ganske

skarpe knivar/augo for å finne feil. Sjølv om det plar å snike seg inn nokre

(i mine augo) digre feil her og der :p Hehe, men me får sjå gutar!

 

edt: s/disse/desse, s/pleier/plar

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Hehe, jeg lover deg at jeg skal gjøre alt jeg kan for å hindre deg i finne like mange (grove) feil i neste produksjon, din nynorsk snakkende sandnes jævel :cool:

 

Forresten: NickFalk, det er mulig jeg må trekker tilbake sjanger påstanden, filmen glir litt bort ifra svart komedie konseptet. Den ligger en plass i mellom det og drama. Helt klart ingen sjangerfilm :ermm:

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
...din nynorsk snakkende sandnes jævel

Sandnes!? :cry: -- Eg er jo max Stavanger-gut!

Eg snakkar Stavangersk takk, - og skriv eit språk som ligg mykje nærare Stavangersk

enn det nydansk gjer. Dessutan er eg ingen jævel sjølv om eg ikkje er kristen. Hmm. Det

er no kun dei kristne som trur på slikt likevel.... :hrm:

 

Eg er fortsatt sjuk. Og eg veit dette innlegget er mykje verre enn det bør være. Men eg

er lei av å vere sjuk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...