Gå til innhold

half life 2 varighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt en del mer, og har ikke kommet så utrolig langt. Spørs nok hvordan man spiller. Jeg liker å utforske hver krik og krok. I tillegg spiller jeg gjerne sekvenser omigjen rett og slett fordi det var så JÆVLIG morro! :) Da går fort timene.

 

Men, dersom du spiller for å runde det raskest mulig (som det virker som mange prøver på) så går det nok betraktelig kortere tid. Ser ikke helt vitsen med dette jeg da, men...dem om det :)

Lenke til kommentar
sitter du nonstop og bare prøver komme igjennom så fort som mulig klarer du det nok på 8 timer ja, husk halflife1 har jo blitt fullført på 45 minutter.. Tror om du nyter spillet og utforsker det meste tar det oppmot 15-20 timer, som er mye "spilling" med tanke på at det ikke er noen videoer

45 min?faen er det mulig

Lenke til kommentar
sitter du nonstop og bare prøver komme igjennom så fort som mulig klarer du det nok på 8 timer ja, husk halflife1 har jo blitt fullført på 45 minutter.. Tror om du nyter spillet og utforsker det meste tar det oppmot 15-20 timer, som er mye "spilling" med tanke på at det ikke er noen videoer

45 min?faen er det mulig

tenkte det samme, brukte rundt 30 timer selv.....

Endret av Warlord Nazdreg
Lenke til kommentar

Jepp, har en video i realtime der en fyr spiller seg gjennom fra start til slutt på rundt 50 minutter. Han utnytter masse glitches og bugs i brettene, en plass skipper han nesten en hel level ved å hoppe oppover en skråning og går tvers over brettet oppå himmelen.

Han bunnyhopper konstant, dreper nesten ingen monstre/fiender, og bygger stige med miner for å hoppe over gjerder.

I slutten i Xen hopper han over hele brettet (nesten) med 2-3 hopp.

En annen plass hopper han over masse trasking ved å aktivere en dørbryter gjennom veggen.

 

Så man kan ikke akkurat si han spiller, mere bare raser gjennom for å vise at det er mulig.

 

Han bruker ikke helse-cheat, han lader opp helsa si flere ganger på sånne stasjoner. Har ikke bruk for ammo-cheat da han nesten ikke dreper noenting egentlig, han kaster granater foran seg innimellom der han VET monstre står.

Sykt å se på.

 

Har også sett et intervju med fyren der han kommenterer. Spesiellt det store hoppet i Xen brukte han vanvittig lang tid på å perfeksjonere, han må lande akkurat på en sånn healing pool ellers dør han..det betyr han måtte hoppe i perfekt fart og vinkel fra plattformen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Synes half life 1 var nokså kort det og. Personlig kom jeg halveis på 3 timer. Det inkluderer ikke no bunny eller noe. Men ganske rase gjennom

 

Har vel spilt ca halveis i hl2 og jeg synes ikke det virker så kort. Det eneste du må gjøre er å ikke spille aktivt 24/7 ta pauser. stoppe å leke deg, utforske og ikke minst kos deg med gravity gun. Så vil spillet være mer en langt nokk

Lenke til kommentar

Oki jeg ble nokså redd da de folka her på forumet sa at de har spillt gjennom HL-2 på 9 timer! :no:

 

Syntes at det var lite jeg men fortvil ikke! Jeg trudde at spille skulle være rimelig kort jeg pga at når du drev og kjørte den speedbåten så føltes det bare å gå for fort frem og jeg personligt syntes at det gikk litt fort frem. Men har ikke rundet spillet ennå. Har drevet og spillt et par timer hver dag og har kommet til bugy bilen!

 

Tror at hvis du spiller normalt og ikke bare går fort frem som i Painkiller men beundrer den flotte grafikken og omgilvelsene utforsker hver eneste krok så vil du nok ha mange gode og fine spilletimer foran deg. :D

Lenke til kommentar
husk halflife1 har jo blitt fullført på 45 minutter..

Riktignok med juks, da...

 

Video her:

http://radix.metroid2002.com/sda/demo.pl?o...ife_4545_hi.zip

 

-j-

kjedet mæ så jævlig så å tok å lasta ned den videoen og så den :D

Han e ganske god han fyren selv om han bunny jumper hele tiden og bruke glitsh(eller noe). Måtte se den fordi husker ikke slutten av hl1. Men æ trur æ kjøper det neste helg(når æ får lommepenger :D )

Lenke til kommentar
Jepp, har en video i realtime der en fyr spiller seg gjennom fra start til slutt på rundt 50 minutter. Han utnytter masse glitches og bugs i brettene, en plass skipper han nesten en hel level ved å hoppe oppover en skråning og går tvers over brettet oppå himmelen.

Han bunnyhopper konstant, dreper nesten ingen monstre/fiender, og bygger stige med miner for å hoppe over gjerder.

I slutten i Xen hopper han over hele brettet (nesten) med 2-3 hopp.

En annen plass hopper han over masse trasking ved å aktivere en dørbryter gjennom veggen.

 

Så man kan ikke akkurat si han spiller, mere bare raser gjennom for å vise at det er mulig.

 

Han bruker ikke helse-cheat, han lader opp helsa si flere ganger på sånne stasjoner. Har ikke bruk for ammo-cheat da han nesten ikke dreper noenting egentlig, han kaster granater foran seg innimellom der han VET monstre står.

Sykt å se på.

 

Har også sett et intervju med fyren der han kommenterer. Spesiellt det store hoppet i Xen brukte han vanvittig lang tid på å perfeksjonere, han må lande akkurat på en sånn healing pool ellers dør han..det betyr han måtte hoppe i perfekt fart og vinkel fra plattformen.

Ja, det hoppet på Xen var kult. Men han brukte noe sykt med snarveier i hele videon.

Lenke til kommentar
Jepp, har en video i realtime der en fyr spiller seg gjennom fra start til slutt på rundt 50 minutter. Han utnytter masse glitches og bugs i brettene, en plass skipper han nesten en hel level ved å hoppe oppover en skråning og går tvers over brettet oppå himmelen.

Han bunnyhopper konstant, dreper nesten ingen monstre/fiender, og bygger stige med miner for å hoppe over gjerder.

I slutten i Xen hopper han over hele brettet (nesten) med 2-3 hopp.

En annen plass hopper han over masse trasking ved å aktivere en dørbryter gjennom veggen.

 

Så man kan ikke akkurat si han spiller, mere bare raser gjennom for å vise at det er mulig.

 

Han bruker ikke helse-cheat, han lader opp helsa si flere ganger på sånne stasjoner. Har ikke bruk for ammo-cheat da han nesten ikke dreper noenting egentlig, han kaster granater foran seg innimellom der han VET monstre står.

Sykt å se på.

 

Har også sett et intervju med fyren der han kommenterer. Spesiellt det store hoppet i Xen brukte han vanvittig lang tid på å perfeksjonere, han må lande akkurat på en sånn healing pool ellers dør han..det betyr han måtte hoppe i perfekt fart og vinkel fra plattformen.

 

 

Er jo ganske fasinerende. Han måtte ha brukt en haug med tid bare på å finne ut når han for eksempel hoppet ned i stedenfor å bruke stigen hvor man kan lande uten å miste HP!

Lenke til kommentar
Jepp, har en video i realtime der en fyr spiller seg gjennom fra start til slutt på rundt 50 minutter. Han utnytter masse glitches og bugs i brettene, en plass skipper han nesten en hel level ved å hoppe oppover en skråning og går tvers over brettet oppå himmelen.

Han bunnyhopper konstant, dreper nesten ingen monstre/fiender, og bygger stige med miner for å hoppe over gjerder.

I slutten i Xen hopper han over hele brettet (nesten) med 2-3 hopp.

En annen plass hopper han over masse trasking ved å aktivere en dørbryter gjennom veggen.

 

Så man kan ikke akkurat si han spiller, mere bare raser gjennom for å vise at det er mulig.

 

Han bruker ikke helse-cheat, han lader opp helsa si flere ganger på sånne stasjoner. Har ikke bruk for ammo-cheat da han nesten ikke dreper noenting egentlig, han kaster granater foran seg innimellom der han VET monstre står.

Sykt å se på.

 

Har også sett et intervju med fyren der han kommenterer. Spesiellt det store hoppet i Xen brukte han vanvittig lang tid på å perfeksjonere, han må lande akkurat på en sånn healing pool ellers dør han..det betyr han måtte hoppe i perfekt fart og vinkel fra plattformen.

 

 

Er jo ganske fasinerende. Han måtte ha brukt en haug med tid bare på å finne ut når han for eksempel hoppet ned i stedenfor å bruke stigen hvor man kan lande uten å miste HP!

snakk om Hl1 er det ikke? kan vel ikke være Hl2 :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...