Gå til innhold

Xp på ny 200 gb hd inkl alle 200 gb!


Mala

Anbefalte innlegg

Var ikkje heilt sikker på kor eg skulle poste denne her,men tror dette er plassen

Vil bare si den ting denne kan lett gå i surr for dere å lese men hang on å se om du fatter noe :thumbup:

 

Jess da har eg komt til det punktet nok gang da maskinen er treg, og den trenger en fresh installasjon av xp.Eg har 2 WD Hd`er i maskina, en gammel på 7 gb(som xp ligger på no og en ny på 200 gb. Denn gangen vil eg ha xp på mi n 200 gb HD, da dette vil øke ytelsen til xp.Meen så har jo xp en sperre på 140 gb eller noe rundt der, da mister eg jo min 40 gb.En må bruke programmet fra western gigital for å akitvere de resterende gb`en. Men HD som skal fixes må vere rein og alt som ligger på den vil forsvinne, og kommer alt styret. :thumbdown: Eg må han en HD med xp på som kan kjøre dette programmet for å få min 200 gb på den nye HD.Dette går jo greit.Men så skal eg eg kjøre Xp på den nye og da må eg installere XP på den nye via xp på den gamle HD etter at eg har formaert HD`en og fått alle de 200 gb` på den nye,men vil ikkje da den nye hd bli idetifisert i XP igjen som en 140 gb hd pga en XP installasjon fører til at HD formateres?

 

Er nokså uoversiktlig skrevet dette her, men prøv å holde tunga i munnen :tease:

Regner me dere kjempet hardt for å komme dere i gjennom denne posten, men tysen takk for tips å råd hehe :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...