Carl M Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Lol... På samme bretter presterte jeg å drepe megselv med en kommode jeg prøvde å hive ut vinduet med grav. gunnern
brillan Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hvis ingen har lagt merke til det, så går det an å bunnyjumpe Vet, er litt fett. Er ikke så veldig god da (enda ) Jeg brukte ca ikke bilen. Gikk fortere til fots. Dessuten var jeg mye mer fleksibel
SvennAndre Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Eneste "buggen" jeg har sett så fremt, er på brusmaskinen, så "forsvinner" burken inn i maskinen og blir borte. men kan hente den ut igjen.. men stor bug? neppe..
ZeroFlameX Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Skyt et sagblad, på de som henger å dingler på ravenholm, så vill du få se en artig bug:P
slash Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg måtte le litt for meg selv når jeg lå død på bakken, blåst i fillebiter av den greia som skyter fra himmelen, og barney står å kikker på liket og roper "COME ON GORDON! HURRY UP!"
w0d00 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Har en liten bug på lur jeg også... "Bikkja" står gjennom veggen i huset sitt.. Og sliter med å kaste ballen til meg.. Stemmen til Alyx blei helt herpa, og hun begynte å snakke om masse crap.. FESTLIG Endret 19. november 2004 av w0d00
SkyMarshall Arts Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg måtte le litt for meg selv når jeg lå død på bakken, blåst i fillebiter av den greia som skyter fra himmelen, og barney står å kikker på liket og roper "COME ON GORDON! HURRY UP!" Haha ...måtte le bare av å lese det jeg så!
Luchy Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Stor? hvis du ikke syens at der er en stor bug. så vet ikke jeg
Mr_Tiger Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Har spillet gjennom hl2 to ganger nå og har ikke sett en eneste bug eller grafikkfeil. det er jo ikke så rart..når to har rukket å spilt deg gjennom to ganger, har du vel gått glipp av mye
Lch Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hvis ingen har lagt merke til det, så går det an å bunnyjumpe Også kalt strafe-jumping. De som har sett 'HL på 45 min'-videoen vet nok hva det er.
stektfisk Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hvis ingen har lagt merke til det, så går det an å bunnyjumpe Også kalt strafe-jumping. De som har sett 'HL på 45 min'-videoen vet nok hva det er. Hvor kan man laste ned den?
Elendil Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Stor? hvis du ikke syens at der er en stor bug. så vet ikke jeg Middels.
chokke Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Skyt et sagblad, på de som henger å dingler på ravenholm, så vill du få se en artig bug:P det at de svinger sinnsykt i treet uten å stoppe?
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Litt valve sin feil, men dei kan ikkje klandras for kildekoden som blei stjålen. jeg håper inderlig at du prøver å være ironisk, det er da ingen andre enn valve som kan klandres for at kildekoden ble stjålet
Lch Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hvor kan man laste ned den? Google-søk. Husker ikke hvor jeg lastet den ned, den er ganske stor.
Alt-Ctrl Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Har skjedd to ganger med meg nå. Den første er allerede beskrevet, og den andre skjedde rett etter jeg har skutt en hel haug med fiender ved hjelp av turretene. Alyx kommer og lukker opp en dør, og vi løper inn i en slik loading zone. Og der kommer jaggu enda ei Alyx opp. Blir en liten demper på stemningen i spillet når sånt skjer.
stektfisk Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Har skjedd to ganger med meg nå. Den første er allerede beskrevet, og den andre skjedde rett etter jeg har skutt en hel haug med fiender ved hjelp av turretene. Alyx kommer og lukker opp en dør, og vi løper inn i en slik loading zone. Og der kommer jaggu enda ei Alyx opp. Blir en liten demper på stemningen i spillet når sånt skjer. Har ikke skjedd meg... Det er jo en grei bug for aa si det saann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå