Gå til innhold

Half-Life: Haha - stor Bug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis ingen har lagt merke til det, så går det an å bunnyjumpe :)

Vet, er litt fett. Er ikke så veldig god da (enda ;) )

Jeg brukte ca ikke bilen. Gikk fortere til fots. Dessuten var jeg mye mer fleksibel

Skrevet

Jeg måtte le litt for meg selv når jeg lå død på bakken, blåst i fillebiter av den greia som skyter fra himmelen, og barney står å kikker på liket og roper "COME ON GORDON! HURRY UP!"

Skrevet (endret)

Har en liten bug på lur jeg også...

"Bikkja" står gjennom veggen i huset sitt.. Og sliter med å kaste ballen til meg..

Stemmen til Alyx blei helt herpa, og hun begynte å snakke om masse crap.. FESTLIG ;)

d1_eli_020029.jpg

Endret av w0d00
Skrevet
Jeg måtte le litt for meg selv når jeg lå død på bakken, blåst i fillebiter av den greia som skyter fra himmelen, og barney står å kikker på liket og roper "COME ON GORDON! HURRY UP!"

Haha ...måtte le bare av å lese det jeg så!

Skrevet
Har spillet gjennom hl2 to ganger nå og har ikke sett en eneste bug eller grafikkfeil.

det er jo ikke så rart..når to har rukket å spilt deg gjennom to ganger, har du vel gått glipp av mye :p

Skrevet

Også kalt strafe-jumping. De som har sett 'HL på 45 min'-videoen vet nok hva det er.

Skrevet

Også kalt strafe-jumping. De som har sett 'HL på 45 min'-videoen vet nok hva det er.

Hvor kan man laste ned den?

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet
Litt valve sin feil, men dei kan ikkje klandras for kildekoden som blei stjålen. :roll:

jeg håper inderlig at du prøver å være ironisk, det er da ingen andre enn valve som kan klandres for at kildekoden ble stjålet

Skrevet

Har skjedd to ganger med meg nå. Den første er allerede beskrevet, og den andre skjedde rett etter jeg har skutt en hel haug med fiender ved hjelp av turretene. Alyx kommer og lukker opp en dør, og vi løper inn i en slik loading zone. Og der kommer jaggu enda ei Alyx opp.

Blir en liten demper på stemningen i spillet når sånt skjer.

Skrevet
Har skjedd to ganger med meg nå. Den første er allerede beskrevet, og den andre skjedde rett etter jeg har skutt en hel haug med fiender ved hjelp av turretene. Alyx kommer og lukker opp en dør, og vi løper inn i en slik loading zone. Og der kommer jaggu enda ei Alyx opp.

Blir en liten demper på stemningen i spillet når sånt skjer.

Har ikke skjedd meg...

Det er jo en grei bug for aa si det saann :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...