ahdrage Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hvem av dere skal bestille den amerikanske versjonen av WoW? Jeg har tenkt litt på hvilken versjon jeg vil bestille og her er noen av argumentene. For: -Du får spille WoW 23 November -Du slipper tysk/fransk snakk på chatten Mot: -Litt dårligere ping enn du ville fått fra en europeisk server -Du får spilt med flere fra Norge/Norden Jeg tror ikke det vil bli noe problem å få spilt om man velger den amerikanske versjonen. Bruke paypal til å betale med. Bruke proxy og skrive ei eller anna amerikansk adresse. Noen som har flere for og mot argument? Akkurat nå heller jeg litt imot å bestille den amerikanske versjonen
MartinSJ Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hm, jeg regner med at jeg kommer til bestille den europeiske. Jeg personlig synes det blir mer morro å spille sammen med folk fra Norden..
Zindre- Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Jeg bestiller den Nordiske mest pga ping.
anon12234 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 nå som det er køsystem så er det jo ikke lag i hele tatt på us heller da.....
ahdrage Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Har hørt at man må ha us billing address på visa kortet.. Da er vel egentlig alt håp om å spille us version ute:/
MRN Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hvorfor ikke nyte godt av to måneder med betatesting i EU istedenfor? Når Blizzard er så uvitende at de ikke vet at det er marked for slike spill i Europa også, så kan de nesten ha det så godt. Grunnen til forsinkelsen på to måneder er vanskelig å forstå. Det vil si, det er ingen som vet riktig hvorfor det er såpass stor forsinkelse. Det er mange europeere som spiller på de amerikanske serverne allerede, så hva er forskjellen? Forskjellen kan være at de bruker tid på å oversette hele spillet til de to fantastiske språkene tysk og fransk. (Men utelater spansk som er minst like stort språk). Jeg tviler på at de oversetter til nordisk (dvs svensk som kan dekke hele norden, siden vi forstår hverandre så godt). Ang det med amerikansk billing address på VISA-kortet, så kan nok det stemme. Og bare PayPAl virker ikke. Noen nevnte noe med TimeCards?? Jeg skal nok preordre den 26. og spille litt Open Beta (eller uoffisiell Stress Test) i Europa.
Idioteque Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg vil IKKE ha oversatt språket til svensk/dansk/norsk. Mister liksom feelingen da
Hjelmn Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 engelsk only, det gir den beste feelingen men når kan vi KJØPE wow i norske butikker?
zero_time Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 engelsk only, det gir den beste feelingen men når kan vi KJØPE wow i norske butikker? Engelsk gir nok den beste feelingen ja.. Det går alllerede an å forhåndsbestille spillet hosgamezone..
PoWerFeeD Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Alle som søkte på EU BETA TEST får forhåndsbestille det fra Blizzard den 26. November. Blizzard sier de som bestiller fra dem vil være noen av de første som får det, garantert. <--- sier blizzard *leif* Endret 18. november 2004 av PoWerFeeD
ahdrage Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Men det er litt irriterende å begynne på nok en beta og få slettet characteren sin en gang til.. Det er surt å begynne helt på nytt igjen:/
Zlash Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Men det er litt irriterende å begynne på nok en beta og få slettet characteren sin en gang til.. Det er surt å begynne helt på nytt igjen:/ Neida, du får muligheten til å teste forskjellige typer raser/skill/klasser. Selv om jeg ville fått spillet idag, ville jeg nok likevel bruke de 2-3 første månedene til å teste de forskjellige mulighetene.
Lacim Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Zlash har et godt poeng. Har testet Tauren og Dwarf i denne betaen, regner med det blir Night Elf i den neste. (selv om det egentlig er ganske sært)
MRN Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Alle som søkte på EU BETA TEST får forhåndsbestille det fra Blizzard den 26. November. hæ? Så, de som IKKE søkte på den åpne Eu Betatesten, får IKKE forhåndsbestille fra Blizzard 26. november? For det er nemlig det du sier. (les sakte, del opp setningen, studér) Blizzard sier de som bestiller fra dem vil være noen av de første som får det, garantert. Blizzard sier at de som forhåndsbestiller, får være med i Den Åpne EU Betatesten. De er garantert plass. Når det var 500.000 søkere til US-betaen og 330.000 til EU-betaen, så er det ikke sikkert at alle får plass (eller at det blir lagfritt f.eks) Forhåndsbestillinga begynner 26. november. Det er ikke fastsatt dato for når Den Åpne Betatesten begynner. Jeg spekulerer litt på at det blir den 3. desember (tidligst) og at spillet lanseres i Europa 23. februar.
PoWerFeeD Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Okey.. Det var en 2 uker gammel mail.. Leste over den igjen.. Alle som kan forhåndsbestille.. De som forhåndsbestiller får en EP med soundtracket til WoW på.. Sorry mitt tidligere utsagn.. Edit: Tror nok ikke det blir prob med lagg når jeg spilte på US Beta så å si laggfritt.. Merker ikke det lagger før jeg opp imot 800ms.. Lå normalt på rundt 250-500ms.. Endret 18. november 2004 av PoWerFeeD
Tobi2 Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 at spillet lanseres i Europa 23. februar. Ikke for å hakke på deg eller noe sånt men hvor ha du fått akkurat den datoen ifra?
Sneglen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Sendte mail til Blizzard tidligere i dag, har nå fått svar: Hello Trond, Currently the details for payment plan options for other regions has not yet been determined. Customers outside North America, Australia and New Zealand will not be able to create an account or play on the North American servers at the initial launch. Shortly after the European release, customers will be able to play on any server they wish. At this time we do not know if a US version of the game will work for the other regions launches. We strongly suggest customers purchase their local copy when available. Thanks!
Lacim Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Det problemet kan lett løses med VPN eller tilsvarende.
Aasgaard Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Det problemet kan lett løses med VPN eller tilsvarende. vpn gir deg ikke us billing address på VISA-kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå