Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

her er et bildet fra hl1 (det står ikke source men det mår være det får det er støtte for eax og har utrolig mye bedre lyd). Grafikken er nokk litt pusset opp, bevegelsene bedre, men trodde det skulle synes mer (mulig jeg ikke har gjort noe riktig)

GLEMM DET DETTE ER IKKE SOURCE Fikk nettop opp hl1 source til nedlasting, må laste ned 800mb til, kommer tilbake med bilder fra det virklige source spillet :thumbup: puhh ble skuffet en stund

Endret av simalarion
Videoannonse
Annonse
Skrevet
flere som sliter med treeeegggggeeeee linjer i steam eller?

Joda i sted var det ca 23 timer , nå er det 27 :roll:

hmm.rart. Tok under 1min hos meg. Alt gikk egentlig ganske smertefritt. ( utenom å låne penger av en kompis ) :D

Skrevet

Nå kan jeg spille hl2 mens jeg venter på hl1 source (svarte julaften kom tidlig i år)

Ps: Cisco læreren sendte mld akkurat, han må i retten å være vitne i morgen så det blir ikke undervisning, det var dumt :thumbup::thumbup:

Skrevet

AHAHHA, syklet 20 km for å kjøpe spillet på vinterføre med vinterdekk. Herlig tur...Kom hjem nå og fant ut at ja, ingen cd rom stasjoner har strøm...bruker alle til hardiskene. hehe får dra ut et par stykk da...GLEDER MEG :D

Skrevet
Sikkert hvert spurt hundreogørten ganger før, så jeg spør for sikkerhets skyld en gang til. Hvis jeg kjøper spillet i butikken samtidig som spillet er ferdig preloadet, er da bare da å taste en key inn på steam, og jeg er ready to go? Ja eller nei holder.

Bump

Skrevet
Satt meg fast igjen...  :ermm:

Hvordan kommer jeg videre her?? Noen som vet?

Se screenshots:

Scr 1

Scr 2

Gå ned!

Ja også? Er jo ingen steder å gå nede heller...

Gå ned der på det øverste bildet du har postet.

Skrevet

Ah, så utrolig bra :) Grafikken slår iallefall Doom 3. Moro å kaste ting på politifolka. Dette var gøy :D

Og HL1: Source ser ikke SÅ mye bedre ut enn HL. Bedre lyd, litt bedre bevegelser, litt fysikk... Langt under grafikken i HL2. Men bedre enn originalen, det skal sies.

Kongespill ;)

Skrevet (endret)

ER du sikker på du har lastet ned hl:source tar to timer å har nettop blitt tilgjenglig (jeg har t1 linja)

Edit:Står det hl:source der du starter spillet?

Om det gjør det screenshots pls!!

Endret av simalarion
Skrevet

Svarte. Jeg defragmenterte disken, plutselig får jeg opp denne meldingen når jeg starter Half Life.

Har flere opplevd det??

Unable to load filsystem_stdio.dll

hva er dette for noe?Please hjelp. skulle akkuratt til å pøve det, har til og med gjort lekser og greier :cry:

Skrevet
Når du nevner det, står det bare Half-Life på menyen inne i spillet :hmm:

Acet noen screens. Last dem ned.

Har du noen screens fra spillet da, ikke bare menyene? spent på hvor mye bedre det er blitt. (I den grad Half Life kan bli bedre, :love: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...