Tja Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hei, Håper noen der ute kan liste opp de produkter jeg trenger for å dele min ADSL-tilgang på 2 pc'er. I tillegg ønske rjeg først og fremst å dele en ekstern HD, men gjerne også en printer. Finnes det en felles boks som takler alt dette (Et krav er at det er USB2 tilkobling for HD'en) ? Takker for alle svar !!
bitcowboy Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 (endret) Hei, jeg fant ikke en "alt-i-et" løsning, men du kunne brukt følgende komponenter: (Jeg har forresten forutsatt at du vil kable det hele, fremfor å bruke trådløse forbindelser, eller kan du velge en trådløs router med innebygget switch og en trådløs printserver - ellers samme løsning). EtherFast® Cable/DSL Router with 4-Port Switch + Network Storage Link for USB 2.0 Disk Drives + EtherFast® 10/100 PrintServer Fant en "alt-i-et" løsning likevel ... se her: Asus Wireless Router 54 Mbps 802.11g ,4P switch,WDS,WPA,USB port,print server Endret 14. november 2004 av bitcowboy
HiSpeed Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Kjøp WLAN fra Fujitsu Siemens 4 porter + 1 USB
Tja Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Hei, jeg fant ikke en "alt-i-et" løsning, men du kunne brukt følgende komponenter: (Jeg har forresten forutsatt at du vil kable det hele, fremfor å bruke trådløse forbindelser, eller kan du velge en trådløs router med innebygget switch og en trådløs printserver - ellers samme løsning). EtherFast® Cable/DSL Router with 4-Port Switch + Network Storage Link for USB 2.0 Disk Drives + EtherFast® 10/100 PrintServer Fant en "alt-i-et" løsning likevel ... se her: Asus Wireless Router 54 Mbps 802.11g ,4P switch,WDS,WPA,USB port,print server Strålende ! Ettersom jeg har en USB2-HD, gikk jeg for de løse komponentene. Takk for hjelpen !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå