Gå til innhold

Nedtelling: 1 dag til Half-Life 2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett svært få bilder av HL2, ingen filmer og ingenting ellers. Alt skal oppleves i spelet :thumbup:

Men eg må gjennom HL1, OF og BS først :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nyhet om hvorfor HL2 ikke er unlocka ennå:

If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time.

Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share.

http://www.steampowered.com/index.php?area=news&id=344

hater vu de er no piss i øret ;)

Ned med Vivendi! :thumbdown:

Men ontopic; Hva eg føler? Det eneste som kan vise hva eg føler er dette smiliet: :dribble:

Skrevet
Å Ja! det blir så konge :dribble: Har forhåndsbestilt fra gamesmix, lurer på om de har sendt det ut idag, eller om de ikkje gjør det før mandag, for da kan det vere eg ikkje får det før onsdag.. Det hadde vert kjipt!!

Å viss det faktiske er noen som lurer på hva eg har editert så var det bare eit lite problem med dribblinga..

Fra min bestilling av HL2 med Gamesmix:

Status: Levert, ikke betalt

Tittel Status Pris

Half Life 2 Levert 429,00

Summér: 429,00

Postoppkrav: 39,00

Totalt: 468,00

såååå... Tirsdag blir en meget fin dag. :fun:

eneste 'problemet' mitt er at på onsdag så har jeg eksamen i samfunnsfag.. har en liten følelse på meg at det blir lite tid til å åpne boken og lese før eksamenen :scared:

Skrevet
Jeg må kjøpe meg et nytt grafikkort pågrunn av problemet i signaturen..

Så jeg får nok ikke spille Half-Life2 før etter release datoen :(  :cry:

må masse på mora mi til å kjøpe et 9600xt kort. skal ikke spille før jeg får et nytt skjermkort :(:cry: men gleder meg aliek vell seff

hvorfår 9600xt, 9800 koster jo bare noen hundre kroner mer...

Skrevet (endret)

må masse på mora mi til å kjøpe et 9600xt kort. skal ikke spille før jeg får et nytt skjermkort :(:cry: men gleder meg aliek vell seff

Du mener vel 9800pro AIW. Kortet du hadde satt opp har bare 128 bit bus.

Endret av king_of_kong
Skrevet (endret)

Du mener vel 9800pro AIW. Kortet du hadde satt opp har bare 128 bit bus.

:whistle:

virka som han skulle hat et kort som kosta minst mulig ( som kan dra hl2)

9800 pro AIW kosta jo nesten 700 kr mer en 9600xt...

+ at de ikke har det på lager.

Endret av mr.nauz
Skrevet

Spiller NFSU 2 og koser meg med det i ventetiden. I morgen blir det skulk og rett ut på elkjøp for å kjøpe spillet. Håper bare ikke Valve har problemer med serverene i morgen.

Skrevet

Vel... jeg har bestilt den svensk/engelske versjonen av Half Life 2 på cdon.com for 400,- for noen dager siden.

Like etter kom tilbudet på elkøp der de selger den for 300,- mest trolig med norsk/engelsk cover og manual. Små ting jeg irriterer meg over :hrm:

Pakken ble sendt søndag fra cdon og er underveis. Jeg burde glede meg over dette men klarer det ikke.

Jeg tok nylig denne "Benchmark" testen for Half LIfe 2 og resultatene lover godt, havnet på den nest siste grønne streken :) Noe jeg gledet meg stort over tidligere i dag. Nå er jeg bare deprimert :nei: Hater den tilstanden jeg er i nå, da er det bare en ting å gjøre. Legge seg og våkne opp til en forhåpentligvis strålende Tirsdag.

Jeg har egentlig ingenting å klage over! :( Hater å vere ubegrunnet deprimert......

Skrevet
Vel... jeg har bestilt den svensk/engelske versjonen av Half Life 2 på cdon.com for 400,- for noen dager siden.

Like etter kom tilbudet på elkøp der de selger den for 300,- mest trolig med norsk/engelsk cover og manual. Små ting jeg irriterer meg over 

Pakken ble sendt søndag fra cdon og er underveis. Jeg burde glede meg over dette men klarer det ikke.

Jeg tok nylig denne "Benchmark" testen for Half LIfe 2 og resultatene lover godt, havnet på den nest siste grønne streken  Noe jeg gledet meg stort over tidligere i dag. Nå er jeg bare deprimert  Hater den tilstanden jeg er i nå, da er det bare en ting å gjøre. Legge seg og våkne opp til en forhåpentligvis strålende Tirsdag.

Jeg har egentlig ingenting å klage over!  Hater å vere ubegrunnet deprimert......

Havnet på den nest øverste streken, men tror denne testen bare "ser" på maskinvaren ikke tester den.......................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...