tor_erik Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Ja, dere, det er en fin natt for nedtellinger! Og nå det klassiske spørsmålet, hva føler du nå? Selv føler jeg en intens trang til å få tiden til å gå fortere. Jeg har prøvd å tenke på andre ting, sove, osv, men tiden går så altfor tregt. Når jeg nå sitter her og lager denne tråden, er det med flere ting i tankene. Jeg vil, selvsagt, få tiden til å gå, men også høre fra dere andre hva dere forventer dere, gjør på, tenker om Half-Life 2, osv, nå helt på tampen. Så la oss sette i gang, la oss sammen få tiden til å gå fortere! Fortell oss andre hva du forventer deg! ...Faen. Det tok under 1 min å skrive denne posten. Endret 15. november 2004 av tor_erik
Jokko88 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg må kjøpe meg et nytt grafikkort pågrunn av problemet i signaturen.. Så jeg får nok ikke spille Half-Life2 før etter release datoen
thomassit0 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 er jo 2 dager nå da og noen timer ...Gleder meg ubeskrivelig, men tiden går alttfor sakte ja ..
Campari Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg gleder meg noe helt sykt til HL 2, men heldigvis har jeg noe å gjøre på Så tiden går fort, bortsett fra når jeg er inne på forumene...
tor_erik Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Jeg gleder meg noe så sinnsykt til å komme hjem på tirsdag, kjenne lukten av et nytt DVD-cover, pakke ut manualen og lese den mens innstalleringen pågår, og så endelig, spille Half-Life 2... Det kommer til å føles rart. Veldig rart.
M@R7!N Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Har wow og Halo 2 aa spille jeg, passer helt fint Metroid Prime: Echoes kommer ogsaa 10 dager etter HL2. Dette blir stress!!
TCi Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 (endret) Sitter og trøster meg med diverse intervju og bink filmer jeg Endret 14. november 2004 av TCi
Jokko88 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg gleder meg noe så sinnsykt til å komme hjem på tirsdag, kjenne lukten av et nytt DVD-cover, pakke ut manualen og lese den mens innstalleringen pågår, og så endelig, spille Half-Life 2... Det kommer til å føles rart. Veldig rart. Det følger ikke med manual med Half-Life2...
Acurus Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 (endret) Å Ja! det blir så konge Har forhåndsbestilt fra gamesmix, lurer på om de har sendt det ut idag, eller om de ikkje gjør det før mandag, for da kan det vere eg ikkje får det før onsdag.. Det hadde vert kjipt!! Å viss det faktiske er noen som lurer på hva eg har editert så var det bare eit lite problem med dribblinga.. Endret 14. november 2004 av kule-ku
Bear^ Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Noen som hører den lyden? Hører dere den? Den lyden som sier "tikk,takk". Det er lyden av klokka, og den skal ikke si "Tikk..........Takk" men "tikk,takk,tikk,takk,tikk,takk" i det tempoet, noe den ikke gjør. Grunnen? Det er bare noen få små stunder til vi sitter med sikle nedover haka og spiller Half-Life 2 Tror klokka mi har stanset *pekker på klokka* neida, det er bare tida som går så alt for ALT FOR sakte. Men, jeg klarte å vente i nesten 5 år på HL2, da må jeg jo klare noen få dager
Jokko88 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Skulle ønske at jeg også kunne glede meg til HL2 kommer ut, men det vil bare skape mer venting....
thomassit0 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 (endret) Jokko88 ====> kjøp et grafikk kort på elkjøp til hl2 og bytt det etter 30 dager nødløsning om ~ 55 timer er HL2 åpnet på steam og tilsalgs i butikker Endret 14. november 2004 av 2mass
Glipp Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 kjøp et grafikk kort på elkjøp til hl2 og bytt det etter 30 dager nødløsning nice 1..
hansol123 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg må kjøpe meg et nytt grafikkort pågrunn av problemet i signaturen..Så jeg får nok ikke spille Half-Life2 før etter release datoen må masse på mora mi til å kjøpe et 9600xt kort. skal ikke spille før jeg får et nytt skjermkort men gleder meg aliek vell seff
Jokko88 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg tror jeg skal bestille meg et 9800 pro, noen som vet om noen raske netshops?
CurSe Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Enn vi som skal kjøpe Collectors Edition? Dårlig gjort altså...
stengah Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 (endret) Nyhet om hvorfor HL2 ikke er unlocka ennå: If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time. Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share. http://www.steampowered.com/index.php?area=news&id=344 Endret 14. november 2004 av stengah
hansol123 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Nyhet om hvorfor HL2 ikke er unlocka ennå: If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time. Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share. http://www.steampowered.com/index.php?area=news&id=344 hater vu de er no piss i øret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå