Gå til innhold

Half life 2 kun 299 hos elkjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå bestilte jeg det jo just online :roll:

Så dette er bare et salgsttriks altså :blush:

Prisen gjelder kun ved kjøp på internett! Release 16.11! Forhåndsbestill nå! Ta på deg rollen som Gordon Freeman og redd verden fra undergang!

ja, der tapte du 19kr i porto, gitt :p med mindre du presterte å bruke oppkrav, da :roll:

Lenke til kommentar
Nå var HL2 komt hos meg og! Elkjøp holdt for en gangs skyld det de lovet! Faen, det skal bli siiinsykt gøy å spille! :D:D

Heldig du...

 

De var utsolt på skøyen når jeg var innom litt tidligere i dag, men skulle få det inn etter ca. 1 time (startet med at de regnet med en halv time, men når jeg hadde ventet 20 min endret de det til en time fra det tidspunktet...)...

 

Jaja, får ta en tur tilbake dit i løpet av ettermiddagen.

Men hvis de fortsatt er utsolgt, så tror jeg nesten SW kommer til å få et salg for 449 likevel.

Lenke til kommentar
Var nede på elkjøp på skøyen rundt 16.30. Da hadde de en del inne. Betalte også 299. Holder på å innstalere nå og gleder meg som en unge på julaften. Men "unlocking Half Life 2 game files" tar jo sykt lang tid.Håper bare maskinen min er rask nok også.

Jeg var der selv rundt 16:15 og da hadde de fått inn en del.

Det var 3-4 stykker foran meg i køen som også kjøpte HL2...

 

Virker som om de hadde en smule større salg enn de hadde forventet, men siden SW er nærmeste konkurrent og de krevde 449,-.......

 

 

Nå må jeg bare bli ferdig med dette h#¤%%"¤/s java programmet (innlevering innen i morgen 10:00) så kan jeg installere og spille selv...

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar
Virker som om de hadde en smule større salg enn de hadde forventet, men siden SW er nærmeste konkurrent og de krevde 449,-.......

Var innom Spiderman i Oslo igår og de sa at det ville koste 399,- hos dem. Har ikke vært innom idag, men som et alternativ til Spaceworld vil man spare 50kr hvis prisen er riktig..

Lenke til kommentar

Argh! Nå vet jeg ikke om jeg skal skrike eller flire!? Kom hjem fra jobb nå nylig og i postkassa ligger et brev......ahaa....fra Elkjøp....her skal det spilles. Når jeg kommer inn river jeg opp brevet og holder nesten på å spjære plasten på coveret da jeg legger merke til....inn i h******!!! Det er jo Halo 2!?? Snakk om generaltabbe av Elkjøp!

Ringer dem i morra og hvis de ikke fikser opp i detta fluksens smeller det! :innocent:

Står på fakturaen at jeg har bestilt 1 stk. Half Life 2.

Lenke til kommentar
Argh! Nå vet jeg ikke om jeg skal skrike eller flire!? Kom hjem fra jobb nå nylig og i postkassa ligger et brev......ahaa....fra Elkjøp....her skal det spilles. Når jeg kommer inn river jeg opp brevet og holder nesten på å spjære plasten på coveret da jeg legger merke til....inn i h******!!! Det er jo Halo 2!?? Snakk om generaltabbe av Elkjøp!

Ringer dem i morra og hvis de ikke fikser opp i detta fluksens smeller det! :innocent:

Står på fakturaen at jeg har bestilt 1 stk. Half Life 2.

haha.. tabbe! men men... har du xbox så er nå ikke halo2 så dumt da.. du kan nå bruke det til å slå ihel ventetiden:P

Lenke til kommentar
Argh! Nå vet jeg ikke om jeg skal skrike eller flire!? Kom hjem fra jobb nå nylig og i postkassa ligger et brev......ahaa....fra Elkjøp....her skal det spilles. Når jeg kommer inn river jeg opp brevet og holder nesten på å spjære plasten på coveret da jeg legger merke til....inn i h******!!! Det er jo Halo 2!?? Snakk om generaltabbe av Elkjøp!

Ringer dem i morra og hvis de ikke fikser opp i detta fluksens smeller det! :innocent:

Står på fakturaen at jeg har bestilt 1 stk. Half Life 2.

Ja du fikk ihvertfall noe. Eg fikk nada. Elkjøp sier at de ikke har mottatt min bestilling, men kontoen min er belastet med 318 kr. Betalte med visa på nettet. Må ringe banken i mårra. Ellers så spill eg cracka-versjon i rein forbannelse.

Lenke til kommentar

I mårra skal jeg ha fri, og det er lenge siden. Best at hl2 er ankommet da :hrm:

 

Kwesi Skrevet 16/11/2004 : 21:32

  QUOTE (Mjauritz @ 16/11/2004 : 20:22)

Argh! Nå vet jeg ikke om jeg skal skrike eller flire!? Kom hjem fra jobb nå nylig og i postkassa ligger et brev......ahaa....fra Elkjøp....her skal det spilles. Når jeg kommer inn river jeg opp brevet og holder nesten på å spjære plasten på coveret da jeg legger merke til....inn i h******!!! Det er jo Halo 2!?? Snakk om generaltabbe av Elkjøp!

Ringer dem i morra og hvis de ikke fikser opp i detta fluksens smeller det! 

Står på fakturaen at jeg har bestilt 1 stk. Half Life 2. 

 

 

Ja du fikk ihvertfall noe. Eg fikk nada. Elkjøp sier at de ikke har mottatt min bestilling, men kontoen min er belastet med 318 kr. Betalte med visa på nettet. Må ringe banken i mårra. Ellers så spill eg cracka-versjon i rein forbannelse. 

 

Håper du får ordnet opp. Forbannet når slikt skjer.

Kan man tracke pakken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...